راهنمای خرید اینترنتی دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL

راهنمای  خرید اینترنتی دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WLدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات شبکه و ارتباطات, دوربین های امنیتی و نظارتی, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات شبکه و ارتباطات/دوربین های امنیتی و نظارتی/

 

نقد و بررسی دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL

محصول مورد نظر شما یعنی دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL در برند دوربین های امنیتی و نظارتی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دوربین مداربسته AHD ریویژن مدل RN 667 HD-WL دارای وضوح تصویر ۲ مگاپیکسلی است و قابلیت دید در شب رنگی ۲۰ تا ۳۰ متر مربع در تاریکی مطلق و پردازنده ۳۸۰۳ با لنز ۳ مگاپیکسل را داراست. برند ریویژن به عنوان یکی از برند های دوربین مدار بسته ساخت ایران از سال ۱۳۹۲ در ایران تولید می شود. رنج محصولات این شرکت شامل تجهیزات تحت شبکه IP و دیجیتال HD خیلی زود توانست جای خود را بین مشتریان در حوزه های مختلف پیدا کند.برای افرادی که قصد دارند امنیت خانه یا محل کارشان را افزایش دهند، بهترین و کارآمدترین راه تهیه دوربین مدار بسته است. اگر قصد تهیه دوربین مدار بسته دارید، دوربین مداربسته آنالوگ ریویژن مدل RN 667 HD-WL یکی از گزینه‌هایتان است. آنالوگ بودن این مدل به این معنا است که این دوربین به پورت اینترنت ندارد. این دوربین به درگاه BNC مجهز شده است برای ایجاد یک سیستم نظارتی بی‌نقص بدون شک به دوربین مدار‌بسته نیاز داریم. مهمترین ویژگی‌های دوربین‌های مدار بسته، کیفیت و قابلیت دید در شب آن است. این مدل تمامی ویژگی‌های یک دوربین با کیفیت مدار بسته را دارد. با تهیه دوربین مداربسته آنالوگ ریویژن مدل RN 667 HD-WL شما قادرید به وسیله پایه نگهدارنده درون جعبه، این دوربین را به دیوار متصل کنید. این دوربین به صورتی طراحی شده تا برای تمامی مناطق مناسب باشد. شما قادرید از این دوربین در بازه دمایی -۲۰ درجه تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد استفاده کنید. رعایت استانداردها باعث شده تا این دوربین از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و برای افرادی که قصد دارند امنیت خانه یا محیط کارشان را افزایش دهند گزینه مناسبی باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی شلوار مردانه لیورجی مدل کتان کد 7428093

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL


ویژگی و مشخصات دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL

تصاویر برای دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL

برچسب های لازم برای دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL |
خرید اینترنتی دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL |
مشخصات و قیمت دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دوربین مداربسته ریویژن مدل RN 667 HD-WL رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول