راهنمای خرید اینترنتی دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038

راهنمای  خرید اینترنتی دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری مردانه, دکمه سردست مردانه, زیورآلات مردانه, مد و پوشاک, مردانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/مردانه/اکسسوری مردانه/زیورآلات مردانه/دکمه سردست مردانه/

 

نقد و بررسی دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038

محصول مورد نظر شما یعنی دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038 در برند دکمه سردست مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دکمه سر دست انواع مختلفی دارد و در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود. این زیور قادر است که تاثیر زیادی را بر پوشش آقایان اعمال کند. با توجه به تنوع زیاد آن می‌توان با توجه به شرایط مورد نظر نمونه‌ای از آن‌را انتخاب کرد. این زیور لوکس معمولا گران‌قیمت است اما امروزه و با وجود تنوع تولید آن، انواع کم‌قیمت‌تر هم در دسترس است. یک نمونه از این زیور که قیمت بسیار مناسبی دارد، مدل CL14038 از برند جی دبلیو ال (JWL) است.
دکمه‌های آن دایره شکل و کوچک است که بر روی آن زمینه‌ای از لعاب مشکی رنگ وجود دارد. بر روی این زیمنه و برای تزیین آن از خطوط چهارخانه‌ی نقره‌ای رنگ کار شده است. در این مدل به همراه دکمه‌ها، یک گیره کروات ست شده که طرح روی آن با همان ترکیب نقره‌ای و مشکی بصورت دو مستطیل‌ کنار هم و دو مستطیل جدا است.
گیره کراوات وسیله‌ای زینتی و کاربردی است که ضمن تاثیر در ظاهر فرد، با ثابت نگه داشتن کراوات از به هم ریخته شدن کروات و بد جلوه دادن ظاهر او جلوگیری می‌کند. این ست را می‌توان زیوری کامل و رسمی برای شرکت در جلسه‌ی کاری و یا مجلس خاصی دانست. این ست بخصوص در کنار یک کت و شلوار به رنگ مشکی می‌تواند جلوه‌ای گیرا داشته باشد.
این ست ساخته شده از استیل به رنگ نقره‌ای است. برای دوام بیشتر رنگ آن بهتر است که از اسپری کردن عطر بصورت مستقیم بر روی ان خودداری شود. همچنین از مواد شوینده دور باشد. با خرید این ست و پرداخت کم‌ترین قیمت، تغییر خوبی در ظاهر خود ایجاد کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی انگشتر نقره زنانه کد 504

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038


ویژگی و مشخصات دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038

تصاویر برای دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038

برچسب های لازم برای دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038 |
خرید اینترنتی دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038 |
مشخصات و قیمت دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دکمه سر دست و گیره کراوات جی دبلیو ال مدل CL14038 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول