راهنمای خرید اینترنتی دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH

راهنمای  خرید اینترنتی دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330THدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار ایمنی, ابزار غیر برقی, تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/ابزار ایمنی/تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه/

 

نقد و بررسی دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH

محصول مورد نظر شما یعنی دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH در برند تجهیزات کنترل محیط و آزمایشگاه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی UNI-T UT330TH از سری UT330 از سنسورهای دما با دقت بالا از ۳۰- تا ۷۰+ درجه سانتی گراد و رطوبت ۰ تا ۱۰۰% برای نظارت و ثبت طولانی مدت استفاده می کنند. سری UT330 با درجه حفاظتی IP65 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار طراحی شده است. این دیتالاگرها می توانند ۶۴۰۰۰ مجموعه داده را ذخیره کرده و از طریق USB به رایانه شخصی انتقال دهند.ترموگراف UNI-T UT330TH دستگاهی با اندازه ایده آل با صفحه نمایش با وضوح بالا، کاربری آسان و همچنین آلارم که باعث نظارت بیشتر کاربر بر روی دستگاه می شود.دیاکو الکتریک به عنوان عرضه کننده انواع تجهیزات ابزار دقیق، تست و نگهداری تجهیزات صنعتی انواع مولتی متر های یونیتی را همراه با خدمات پس از فروش در بازار داخلی تامین و ارائه می کند.
دیتالاگر UNI-T UT330TH راه حلی مناسب جهت نظارت بر کالاهای حساس به دما و رطوبت از قبیل دارو و موادغذایی و علوفه در انبار ها بوده و در صنعت حمل و نقل و گلخانه ها نیز کاربرد دارد. دیتالاگر دما و ترمومتر یونیتی مینی ترموگراف و دماسنج مناسب برای انبار های مواد غذایی یا دارویی میباشد ، در این انبار ها تحت هیچ شرایطی دمای نگهداری کالا های شما نباید از حد مجاز خاص فراتر رود. دیتالاگر دماسنج UNI-T UT330TH به کاربر کمک می کند تا دامنه های مشخص شده دما به طور مطمئن ثبت شود و بنابراین ضبط و مستند سازی داده های اندازه گیری بدون وقفه را تضمین می کند.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور طرح دخترانه کد 736 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A71 به همراه پاپ سوکت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH


ویژگی و مشخصات دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH

تصاویر برای دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH

برچسب های لازم برای دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH |
خرید اینترنتی دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH |
مشخصات و قیمت دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی دیتالاگر دما و رطوبت یونیتی مدل UT330TH رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول