راهنمای خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr

راهنمای  خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jrدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تنیس، بدمینتون، اسکواش, راکت, لوازم ورزشی, ورزش های توپی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های توپی/راکت/تنیس، بدمینتون، اسکواش/

 

نقد و بررسی راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr

محصول مورد نظر شما یعنی راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr در برند تنیس، بدمینتون، اسکواش می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می‌شود. هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری است. بازیکن با این راکت، توپی لاستیکی با پوشش نمدی را به زمین حریف پرتاب می‌کند. بازیکنی (یا تیمی) که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده است. این ورزش ابتدا در بریتانیا و بیشتر میان اشراف‌زادگان رایج شد و سپس به سایر کشورهای انگلیسی نفوذ یافت و اکنون در همه کشورها بازی می‌شود. به دلیل تجهیزات گران‌قیمت و زمین مناسب برای انجام این ورزش، هنوز هم تنیس به عنوان یکی از ورزش‌های گران‌قیمت شناخته می‌شود. راکت‌ها در دو نوع کنترلی و قدرتی طراحی‌شده‌اند. مساحت صفحه راکت معمولا از ۹۵ تا۱۱۰ اینچ مربع متغیر است. برای شروع، مساحت بزرگ‌تر صفحه برای مبتدیان بهتر است. زیرا هم قدرت بهتری دارد و هم مساحت بزرگ‌تری برای ضربه در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. وزن راکت از ۲۴۵ گرم تا ۳۳۹ گرم متغیر است. برای شروع بهتر است خانم‌ها راکتی با وزن کمتر از ۲۸۰ گرم و آقایان کمتر از ۳۰۰ گرم را تهیه کنند. راکت سنگین‌تر، ضربات قویی‌تری داشته و لرزش کمتری به دست ورزشکار منتقل می‌کند، این در حالیست که راکت سبک‌تر، قدرت مانور و چرخش سریع‌تری برای ورزشکار مهیا می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی اسکیت کفشی مدل Oxer 38

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr


ویژگی و مشخصات راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr

تصاویر برای راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr

برچسب های لازم برای راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr |
خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr |
مشخصات و قیمت راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی راکت تنیس هد مدل Graphene XT Instinct Jr رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول