راهنمای خرید اینترنتی رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag

راهنمای  خرید اینترنتی رد یاب بلوتوث Nut Smart Tagدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

قطعات جانبی موبایل و تبلت, کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/قطعات جانبی موبایل و تبلت/

 

نقد و بررسی رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag

محصول مورد نظر شما یعنی رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag در برند قطعات جانبی موبایل و تبلت می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که مرتبا دسته‌کلیدهای خود را گم می‌کنید، گوشی موبایلتان را در محلی جا می‌گذارید یا اینکه فراموش می‌کنید کیف پولتان را کجا گذاشته‌اید؟ مسئولیت‌های شغلی، مشغله تحصیلی، نگرانی‌های خانوادگی و از این قبیل، عواملی هستند که ذهن را درگیر خود کرده و مانع تمرکز شما برای به خاطر آوردن محلی که لوازم شخصی‌تان را ترک کرده‌اید می‌شوند. اما به کمک تکنولوژی این مسائل قابل‌حل هستند و لازم نیست ذهنتان را درگیرشان کنید. «Nut Smart Tag» یک چیپ الکترونیکی کوچک است که برای کمک به حل چنین مشکلاتی طراحی و ساخته‌شده است. روش کار ساده است. کافی‌ست نرم افزار آن را روی گوشی موبایلتان نصب کنید و «Nut Smart Tag» را به گوشی موبایل، دسته‌کلید، کیف پول، کیف نگهداری مدارک شناسایی، حتی قلاده حیوانات خانگی‌تان و هر چیز دیگری که احتمال فراموش کردن آن را می‌دهید بچسبانید. به‌محض این‌که حدود ۹ متر(۳۰ فوت) از آن دور شوید، هشداری را روی موبایل خود دریافت می‌کنید که به شما اعلام می‌کند آن را جاگذاشته‌اید. این محصول ابعاد کوچکی به‌اندازه یک پاک‌کن دارد و با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS سازگار است و از طریق بلوتوث به گوشی یا تبلت متصل می شود. با نصب نرم‌افزار «Nut Locator» روی گوشی یا تبلتتان می‌توانید کاربرد های این چیب را مدیریت کنید. این نرم افزار قابلیت هایی چون ردیابی چیپ روی نقشه، یادآور، آلارم و کنترل چیپ های نصب شده روی ۲۰ کالا را دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور ای وی تی مدل سنگی کد J22 مناسب برای گوشی موبایل اپل Iphone X/XS

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag


ویژگی و مشخصات رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag

تصاویر برای رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag

برچسب های لازم برای رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag |
خرید اینترنتی رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag |
مشخصات و قیمت رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رد یاب بلوتوث Nut Smart Tag رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول