راهنمای خرید اینترنتی روان نویس لامی مدل AL-star

راهنمای  خرید اینترنتی روان نویس لامی مدل AL-starدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی روان نویس لامی مدل AL-star توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خودکار و روان نویس, کتاب، لوازم تحریر و هنر, لوازم تحریر, نوشت افزار | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/لوازم تحریر/نوشت افزار/خودکار و روان نویس/

 

  راهنمای خرید اینترنتی انگشتر لوتوس مدل LS1419 3/126 سایز 12

 

“>

نقد و بررسی روان نویس لامی مدل AL-star

محصول مورد نظر شما یعنی روان نویس لامی مدل AL-star در برند خودکار و روان نویس می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

روان‌‎نویس آل استار نه‌تنها به شما لذت واقعی نوشتن را خواهد چشاند، که نمی‌گذارد در حین کار با آن فشاری به انگشتانتان وارد شود. برند معتبر این روان‌نویس مهر تأییدی است بر دوام طولانی و کیفیت بالای آن. یادتان باشد شما می‌توانید این روان‌نویس همه‌چیزتمام را همیشه همراهتان داشته باشید. کافی است با روان‌نویس آل استار شروع به نوشتن کنید و ببینید که چقدر انگشتانتان روی آن راحت هستند. این احساس خوب نوشتن، مدیون مثلثی بودن محل قرار گرفتن انگشتان است و این همان چیزی است که آل استار را به یک نوشت‌افزار ارگونومیک تبدیل کرده است. این بدنه‌ی خوش‌دست از آلومینیوم ساخته شده و به همین دلیل دوام زیادی دارد؛ بنابراین حتی اگر مدت زیادی هم از آل استار استفاده کنید، باز هم همان حالت اولیه‌ی خود را حفظ می‌کند. روی این بدنه گیره‌ای قرار گرفته که از استیل ساخته شده و حالتی فنری دارد. کار چنین گیره‌ای متصل کردن روان‌نویس به جیب شما و همراه کردن آن با شما است. مخزنی که جوهر خودکار را در خود جای داده است، به‌راحتی قابل تعویض است و بنابراین لازم نیست با تمام شدن جوهر، خودکار خود را دور بیندازید، بلکه کافی است این مخزن را با یک جوهر یدک M63 لامی جایگزین کنید. آل استار به‌عنوان یکی از محصولات لامی، مجموعه‌ای است از تمام ویژگی‌هایی که هر دانشجو، دانش‌آموز، کارمند، مدیر و کلکسیونری از یک نوشت‌افزار خوش‌دست، باکیفیت و بادوام انتظار دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب شخصیت های مثنوی اثر مصطفی باباخانی انتشارات ایران آزاد

 

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روان نویس لامی مدل AL-star


ویژگی و مشخصات روان نویس لامی مدل AL-star

نوع محصول
روان نویس
کشور مبدا برند
آلمان
روش استفاده
معمولی
کاربرد
روزمره
نوع نوک
ساچمه ای
جنس بدنه
فلز
قابل شست‌و‌شو از روی پارچه
خیر
قابلیت شارژ مجدد
بله
دستی لاستیکی
خیر

تصاویر برای روان نویس لامی مدل AL-star

برچسب های لازم برای روان نویس لامی مدل AL-star

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روان نویس لامی مدل AL-star |
خرید اینترنتی روان نویس لامی مدل AL-star |
مشخصات و قیمت روان نویس لامی مدل AL-star |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی روان نویس لامی مدل AL-star رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول