راهنمای خرید اینترنتی روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲

راهنمای  خرید اینترنتی روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, خواب, خواب و حمام, سرویس خواب | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/خواب و حمام/خواب/سرویس خواب/

 

  راهنمای خرید اینترنتی شلوار جین پسرانه ال سی وایکیکی مدل 02

“>

نقد و بررسی روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲

محصول مورد نظر شما یعنی روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲ در برند سرویس خواب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

بهترین استراحت همیشه خوابیدن بوده است. زیرا بطورکامل تمام اعضای بدن به استراحت می‌پردازند. برای اینکه استراحت خوبی داشته باشید استفاده از یک سرویس خواب مناسب است. روتختی یک‌نفره کارینا مدل ۱۲ بستری مناسب را برای یک خواب مناسب را فراهم می‌کند. این سرویس بطوری کلی از دورنگ تشکیل شده است که بر روی آن طرح انواع گل وجود دارد. این سرویس از جنسی تهیه شده است تا ضدحساسیت باشد و برای افرادی که پوستی حساس دارند مشکلی ایجاد نمی‌کند. ساختار آن به شکلی است که در آن از نخ ویسکوز هم استفاده شده است. این سرویس خواب یک نفره ۴ تکه دارای یک عدد لحاف، یک عدد ملحفه و ۲ عدد رو بالشی بوده. برای اینکه ست خواب متناسبی داشته باشید طرح بندی این سه مورد بسیار شبیه و در کنار یکدیگر نمای خیلی خوبی پیدا می‌کند. این محصول در بسته بندی مناسبی قرار دارد تا مشکلی برای آن ایجاد نشد و نگهداری آن را آسان‌تر می‌کند. لحاف این سرویس دارای ابعاد ۲۲۰ × ۱۶۰ سانتی‌متر بوده که برای یک نفر ابعاد مناسبی بوده تا فرد بتواند براحتی به استراحت بپردازد. این لحاف از جنس ساتین پنبه تهیه شده است و راحتی خوبی دارد. ملحفه دارای ابعاد ۹۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر است که طرح آن متناسب با طرح کلی ست سرویس بوده تا بتوان همگی آن‌ها را در کنار یکدیگر برای یک سرویس خواب استفاده کرد. این ملحفه از جنس ساتین پنبه بوده به همین دلیل می‌توان گفت که به اندازه مناسب نرم، ضدحساسیت و آرامش‌بخش است. همچنین این ملحفه کش‌دار بوده تا براحتی بتوان از آن استفاده کرد. چهار عدد رو بالشی موجود در این محصول دارای ابعاد ۷۰ × ۵۰ سانتی‌متر بوده و همانند سایر قسمت‌های این سرویس از جنس ساتین پنبه ساخته شده است. همچنین این روبالشی‌ها دارای دو طرح مختلف هستند. کارینا ارائه‌کننده‌ی سرویس و کالای خواب از سال ۱۳۸۹در استان البرز آغاز به ‌کار کرد. این مجموعه با هدف تولید کالای خواب با استفاده از بهترین منسوجات و تجهیزات تمام‌اتوماتیک، سعی در عرضه‌ی محصولاتی باکیفیت دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کلاه کاسکت سومان کد SM--955

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲


ویژگی و مشخصات روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲

تصاویر برای روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روتختی یک نفره 4 تکه کارینا کد 12

برچسب های لازم برای روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲ |
خرید اینترنتی روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲ |
مشخصات و قیمت روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی روتختی یک نفره ۴ تکه کارینا کد ۱۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول