راهنمای خرید اینترنتی روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خوار و بار محلی, خوراکی های بومی محلی, روغن محلی, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خوراکی های بومی محلی/خوار و بار محلی/روغن محلی/

 

نقد و بررسی روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر در برند روغن محلی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شیمبال برند مواد غذایی ارگانیک روستایی است .روغن کنجد خالص شیمبال نوعی روغن خوراکی است که از دانه‌های کنجد گرفته شده و خاصیت فراوانی دارد. این روغن در برابر حرارت مقاومت بسیار زیادی داشته و علاوه بر پخت‌وپز، برای سرخ‌کردن هم مناسب است . به تعریف دیگر می‌توان گفت روغن کنجد از محبوب‌ترین روغن‌های ایران بوده و جزو روغن‌های مفید و پرانرژی محسوب می‌شود. دانه کنجد کاربردهای بسیار زیادی دارد که روغن کنجد را می‌توان بهترین محصول فرآورده شده از آن است. روغن کنجد شیمبال در بسته‌بندی‌های یک لیتری تولید شده است. این روغن بطری پلاستیکی و شفاف دارد و به صورت تصفیه شده به بازار ایران عرضه می شود. در هر ۱۴ گرم از روغن کنجد شیمبال ۱۲۶ کیلوکالری انرژی و ۱۴ گرم چربی وجود دارد. همچنین در همین مقدار از این روغن کنجد ۰ گرم نمک؛ قند و اسیدهای چرب ترانس وجود دارد. شما می توانید علاوه بر پخت‌وپز، برای سرخ کردن مواد غذایی هم استفاده کنید. بنابراین شما با استفاده از این روغن کنجد می‌توانید انواع غذاها را طبخ دهید و خیالتان راحت باشد که روغن استفاده شده برای آن‌ها مفید بوده و خطرات ناشی از استفاده روغن‌های پالم‌دار را ندارد. وشما می توانید به دفعات از این روغن استفاده کنید

  راهنمای خرید اینترنتی محافظ صفحه نمایش تراستکتور مدل GSS مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M31s بسته 5 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر


ویژگی و مشخصات روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر

تصاویر برای روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن کنجد خالص شیمبال-1 لیتر

برچسب های لازم برای روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر |
خرید اینترنتی روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر |
مشخصات و قیمت روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی روغن کنجد خالص شیمبال-۱ لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول