راهنمای خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, رنگ, یراق آلات | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/یراق آلات/رنگ/

 

نقد و بررسی روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر در برند رنگ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
روغن گیاهی دو جزیی،ابی تیره هیکسون دکور (BLUE)، نیمه شفاف بوده وبرای کلیه فضاهای داخلی چوبی ، ظروف چوبی اشپزخانه ای،فرنیچر داخلی چوبی، (میز و صندلی وقفسه وکمد وکابینت ) ،اسباب بازی و سایر سطوح چوبی اسلب و دکوراتیو، مناسب می باشد. محصول مذکور ضد حرارت، گیاهی ، ضد اب ،ضدخش بوده وفاقد سرب ،بر پایه روغن می باشد.این محصول از دو قسمت جداگانه تشکیل شده، که در قوطی های سایز۳۰۰ میل ، قسمت روغن ان ۲۵۰ میل و قسمت هاردنر ان ۵۰میل ،حجم دارد. قبل از مصرف ،ابتدا قسمت روغن ان ،می باست خوب هم زده شود و به میزان مورد نیاز مصرفی در ظرفی جداگانه ریخته و با نسبت ۵ به ۱ با هاردنر ترکیب شده (۵ قسمت روغن به ۱ قسمت هاردنر)و بعد هم زدن مجدد ، حداکثر تا۲۰ دقیقه ،با شوت، پارچه ،ابر و یا کاردک مورد استفاده قرار گیرد. سطوح چوبی با ترکیب ساخته شده،هم جهت شیار چوب، اشباع گردد و بعد ۱۵ دقیقه روغنهای اضافه روی سطح کار ،با پارچه ای تمییز( به صورت نرم و اهسته و سطحی) خشک گردد روغن در بستر چوب نفوذ کرده و شیارهای چوب برجسته میگردد. میزان هاردنر در ترکیب ،بنا به خواسته مصرف کننده ،میتواند تا ۳۰ درصد ترکیب، افزایش یابد ، که باعث جلا و شفافیت و براقیت بیشتری می شود، ولیکن سرعت سفت شدن ،و غلظت ترکیب افزایش می یابد، لذا سریع تر باید مورد استفاده قرار گیرد،تا ترکیب روغن و هاردنر نبندد،و در این صورت، زمان خشک شدن نهایی هم افزایش می یابد. به ازای هر باکس ۳۰۰میل ، تا ۱۰ متر مربع ، از سطوح چوبی را پوشانده می شود. این محصول ساخت هلند و ترکیه بوده و کلیه استانداردهای کیفیت و سلامت اتحادیه اروپا را داراست . ویژکی بارز این محصول مقرون به صرفگی به جهت سطح پوشش بسیار بالا (۱۰ متر) و می توان این روغن ۲ جزیی را متخصص سطوح چوبی صاف و دکوراتیور ، ظروف چوبی ،فرنیچر چوبی اشپزخانه و منزل نامید و به جهت جدایی هاردنر با روغن، به مصرف کننده اختیار عمل وسیع تری در میزان ترکیب دو جزء و بازی با جلای طیف رنگی می دهدو به جهت گیاهی بودن و ضد حرارت بودن ،فقدان سرب ، برای ظروف چوبی و سطوح اشپز خانه ای و اسباب بازی کودکان نیز مناسب است.(دارای گواهی استاندارد(EN71_3) سلامت اتحادیه اروپا برای استفاده در ظروف چوبی و اسباب بازی) .زمان خشک شدن اولیه ۲۰ دقیقه و خشک نهایی۲۴ ساعت

  راهنمای خرید اینترنتی واتر پمپ تری پارت مدل 11621141 مناسب برای سمند EF7

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

تصاویر برای روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم 300 میلی لیتر

برچسب های لازم برای روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دوجزیی آبی تیره هیکسون دکور مدل BO 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول