راهنمای خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

ابزار غیر برقی, خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی, رنگ, یراق آلات | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خودرو، ابزار و تجهیزات صنعتی/ابزار غیر برقی/یراق آلات/رنگ/

 

نقد و بررسی روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر در برند رنگ می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
روغن گیاهی دو جزیی،کرم روشن هیکسون دکور (CHALK WHITE)، نیمه شفاف بوده وبرای کلیه فضاهای داخلی چوبی ، ظروف چوبی اشپزخانه ای،فرنیچر داخلی چوبی، (میز و صندلی وقفسه وکمد وکابینت ) ،اسباب بازی و سایر سطوح چوبی اسلب و دکوراتیو، مناسب می باشد. محصول مذکور ضد حرارت، گیاهی ، ضد اب ،ضدخش بوده وفاقد سرب ،بر پایه روغن می باشد.این محصول از دو قسمت جداگانه تشکیل شده، که در قوطی های سایز۳۰۰ میل ، قسمت روغن ان ۲۵۰ میل و قسمت هاردنر ان ۵۰میل ،حجم دارد. قبل از مصرف ،ابتدا قسمت روغن ان ،می باست خوب هم زده شود و به میزان مورد نیاز مصرفی در ظرفی جداگانه ریخته و با نسبت ۵ به ۱ با هاردنر ترکیب شده (۵ قسمت روغن به ۱ قسمت هاردنر)و بعد هم زدن مجدد ، حداکثر تا۲۰ دقیقه ،با شوت، پارچه ،ابر و یا کاردک مورد استفاده قرار گیرد. سطوح چوبی با ترکیب ساخته شده،هم جهت شیار چوب، اشباع گردد و بعد ۱۵ دقیقه روغنهای اضافه روی سطح کار ،با پارچه ای تمییز( به صورت نرم و اهسته و سطحی) خشک گردد روغن در بستر چوب نفوذ کرده و شیارهای چوب برجسته میگردد. میزان هاردنر در ترکیب ،بنا به خواسته مصرف کننده ،میتواند تا ۳۰ درصد ترکیب، افزایش یابد ، که باعث جلا و شفافیت و براقیت بیشتری می شود، ولیکن سرعت سفت شدن ،و غلظت ترکیب افزایش می یابد، لذا سریع تر باید مورد استفاده قرار گیرد،تا ترکیب روغن و هاردنر نبندد،و در این صورت، زمان خشک شدن نهایی هم افزایش می یابد. به ازای هر باکس ۳۰۰میل ، تا ۱۰ متر مربع ، از سطوح چوبی را پوشانده می شود. این محصول ساخت هلند و ترکیه بوده و کلیه استانداردهای کیفیت و سلامت اتحادیه اروپا را داراست . ویژکی بارز این محصول مقرون به صرفگی به جهت سطح پوشش بسیار بالا (۱۰ متر) و می توان این روغن ۲ جزیی را متخصص سطوح چوبی صاف و دکوراتیور ، ظروف چوبی ،فرنیچر چوبی اشپزخانه و منزل نامید و به جهت جدایی هاردنر با روغن، به مصرف کننده اختیار عمل وسیع تری در میزان ترکیب دو جزء و بازی با جلای طیف رنگی می دهدو به جهت گیاهی بودن و ضد حرارت بودن ،فقدان سرب ، برای ظروف چوبی و سطوح اشپز خانه ای و اسباب بازی کودکان نیز مناسب است.(دارای گواهی استاندارد(EN71_3) سلامت اتحادیه اروپا برای استفاده در ظروف چوبی و اسباب بازی) .زمان خشک شدن اولیه ۲۰ دقیقه و خشک نهایی۲۴ ساعت

  راهنمای خرید اینترنتی مداد مدل 4-02 کد 148336 بسته 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

تصاویر برای روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم 300 میلی لیتر
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم 300 میلی لیتر

برچسب های لازم برای روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی روغن گیاهی چوب دو جزیی کرم روشن مدل Chak W 2C حجم ۳۰۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول