راهنمای خرید اینترنتی رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳

راهنمای  خرید اینترنتی رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و کاشانه بومی محلی, رومیزی سنتی, رومیزی، رانر و زیربشقابی سنتی, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خانه و کاشانه بومی محلی/رومیزی، رانر و زیربشقابی سنتی/رومیزی سنتی/

 

نقد و بررسی رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳

محصول مورد نظر شما یعنی رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳ در برند رومیزی سنتی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
قلمکاری نوعی تکنیک چاپ دستی بر روی پارچه است که تولید آن بیشتر در اصفهان رایج می باشد. قلمکاری به شیوه امروزی از دوره صفویه رونق گرفت. در آن دوران هنرمندان اصفهانی با استفاده از مُهره های چوبی حکاکی شده بر روی پارچه نقوشی ایجاد می‌کردند که در آن زمان شیو ه ای نوین بود. البته پیش از آن نیز چاپ قلمکار همواره رواج داشته ولی سبک تولید آن از زمان صفویه تغییرات محسوسی داشته است. امروزه تولید پارچه های پر نقش و نگار به روش چاپ قلمکار با کلیشه های چوبی در اصفهان بسیار رواج دارد. قالب سازان با چوب های سفت و سختی مانند چوب درخت گلابی مُهرهای چوبی با نگاره های متنوعی می سازند. این نگاره ها اغلب نقوش گیاهی و حیوانی دارند. پس از ساختن مُهر نوبت به آماده‌سازی رنگ می‌رسد که بعضاً از مواد طبیعی و گیاهی از مواد شیمیایی به دست می آیند. رنگ را در آب حل کرده و روی سطح بالشتک مانندی پخش می کنند. این عمل به این خاطر است که رنگ به صورت یکنواخت روی مُهرها قرار گیرد و در موقع اجرای کار حالت کمرنگ و پررنگ در سطح پارچه ایجاد نشود. مُهر در دست هنرمند قرار می‌گیرد و با برخورد به سطح بالشتک به رنگ آغشته می‌شود و با ضربه ای محکم و سریع بر روی سطح پارچه کوبیده می شود این حرکت ضربه زیادی بر دست و مچ خالق اثر وارد می‌کند، به همین دلیل آن ها مچ دست خود را محکم با پارچه می‌بندند و این کار همیشه توسط مردان انجام می‌شود. در سطح پارچه های پرنقش ممکن است بیش از ۱۰ مهر با نقوش مختلف و رنگهای متفاوت استفاده شود پس از خشک شدن رنگ نوبت به فرآیند تثبیت آن می رسد. در این مرحله پارچه های منقوش را در پاتیل های بزرگ در معرض حرارت با بخار آب جوش قرار داده و پس از آن در حوضچه‌های آب قرار می دهند تا رنگ اضافه از پارچه ها خارج شود. در گذشته این مرحله در پایین‌دست رودخانه زاینده‌رود انجام می شده است. برای مواردی که زمینه کار بنا به درخواست مشتری قرار است به رنگ کرمی یا نخودی در بیاید دوباره پارچه در پاتیل آب جوش قرار گرفته و با پوست گردو و یا روناس رنگرزی می‌شود.

  راهنمای خرید اینترنتی عرق بهارنارنج - 1 لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳


ویژگی و مشخصات رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳

تصاویر برای رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳

برچسب های لازم برای رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳ |
خرید اینترنتی رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳ |
مشخصات و قیمت رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رومیزی قلمکار آرانیک مدل چهارنفره کد ۱۰۰۴۴۰۰۰۹۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول