راهنمای خرید اینترنتی رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱

راهنمای  خرید اینترنتی رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, خواب, خواب و حمام, رو بالشی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/خواب و حمام/خواب/رو بالشی/

 

نقد و بررسی رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱

محصول مورد نظر شما یعنی رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱ در برند رو بالشی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
به منظور حفظ پاکیزگی سرویس خواب باید بتوان روکش آنها را به راحتی و با دوره های زمانی کوتاه عوض کرد و به راحتی مورد شستشو قرار داد. زیبایی و ترکیب بندی رنگ ها با دیگر وسایل منزل هم مهمترین مسئله در طراحی منزل است. روبالشی سه بعدی گزینه ای مناسب و به صرفه است. این روبالشی‌ها دارای رویه‌ی با طرح های رنگی هستند و رنگ‌بندی آن‌ها به‌گونه‌ای است که علاوه بر شاد بودن آنها به‌سادگی با سایر لوازم اتاق، پتوها و روکش‌های تخت، همخوان است . الیاف به‌ کار‌رفته در بافت کاور‌ها از میکروفایر است که علاوه‌ بر داشتن نرمی مطلوب، از استحکام و طول‌عمر خوبی برخوردار هستند. قابل‌شست‌وشو هستند و رنگ پارچه ثابت می ماند. این روبالشی‌ها دارای ابعاد ۵۰×۷۰ سانتی‌متر است. طراحی این روبالشی طوری است که دیگر به سردوزی نیاز ندارند و به‌راحتی می‌توانید بالش را در آن قرار دهید. برای بازکردن کاور‌ها و قراردادن بالش داخل آن‌ها، باید زیپ دوخته‌شده را باز کنید. با استفاده از این زیپ، نیازی به دوختن یک طرف روبالشی نیست و در‌نتیجه تعویض بالش و شست‌و‌شوی کاور‌ها برایتان بسیار آسان‌تر خواهد شد.

  راهنمای خرید اینترنتی آنتن دیجیتال رومیزی اسکای مدل BAT0627

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱


ویژگی و مشخصات رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱

تصاویر برای رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رو بالشی مدل سگ نگهبان کد 101
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رو بالشی مدل سگ نگهبان کد 101

برچسب های لازم برای رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱ |
خرید اینترنتی رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱ |
مشخصات و قیمت رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی رو بالشی مدل سگ نگهبان کد ۱۰۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول