راهنمای خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BRدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, ساعت های تزئینی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/ساعت های تزئینی/

 

نقد و بررسی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR در برند ساعت های تزئینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مدل زیبای ساعت سالنی لانگ پورت مثل مدل میلفورد که قبلا معرفی کردیم، نسل جدید ساعت های گرند فادر لوتوس محسوب می شود.شرکت لوتوس پس از مدت ها تلاش و پشتکار به کمک تیم حرفه ای خود توانست مدل های زیبا، جذاب، متفاوت و با کیفیت عرضه کند که با معیارهای جدیدترین ترند های روز دکوراسیون مطابقت داشته باشند.
مدل لانگ پورت تلفیق زیبای چوب و فلز است. دو متریال گرم و سرد هنرمندانه برای سازه ای اینچنین زیبا با هم ادغام شدند. صفحه ساعت سالنی LONGPORT زیبا تمام فلزی است و قطر آن ۶۰ سانتی متر است. بزرگ بودن اندازه صفحه یکی از دلایلی است که سبب جذابیت طرح شده است. کمپانی لوتوس مدل زیبای لانگ پورت را با طراحی ساده و مینیمال صفحه با عقربه های شکیل در داخل رینگ خالی فلزی عرضه کرده که سبب زیبایی و ابهت محصول می شود. و این یعنی از دیدن مکرر صفحه ساعت خسته نخواهید شد. بدنه باریک ستونی ساعت در رنگ قهوه ای تمام چوبی است و به همین دلیل رگه های چوب در این رنگ کاملا خودش را نشان می دهد. صفحه فلزی طلایی و پاندول فلزی طلایی با رنگ قهوه ای بدنه کاملا هارمونی دارد. زمانی که باطری پاندول را قرار می دهید و پاندول شروع به حرکت می کند، رقص آرام پاندول از دو طرف حفره های بدنه ساعت دیدنی است. بی شک در همین لحظه مجذوب و شیفته مدل لانگ پورت می شوید.لوتوس مدل زیبای لانگ پورت در تنوع ۴ رنگ مشکی، سفید، طوسی و قهوه ای تولید کرده است تا مناسب با دکورتان ست کنید.

  راهنمای خرید اینترنتی سفره یکبار مصرف مقدم طرح نوبهار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR


ویژگی و مشخصات ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

تصاویر برای ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

برچسب های لازم برای ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR |
خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR |
مشخصات و قیمت ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت ایستاده لوتوس مدل WFC-14141-BR رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول