راهنمای خرید اینترنتی ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت دیواری اودین کد LONDON-BWدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, دکوراتیو, ساعت های تزئینی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/دکوراتیو/ساعت های تزئینی/

 

نقد و بررسی ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW در برند ساعت های تزئینی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ساعت دیواری مدل LONDIN اکسسوری ارزشمندی است که با گذشت زمان بر ارزش آن افزوده می شود و به دلیل استفاده از متریال های مرغوب و طبیعی ، طول عمر بالایی دارد و به صورت کاملا اختصاصی طراحی و تولید گردیده است و هیچ گونه مشابه داخلی و خارجی ندارد. قطر صفحه ساعت ۶۰ سانتیمتر بوده و به دلیل نداشتن شیشه و استایل متفاوت، قابل استفاده در فضاهای مدرن و اتاق خواب می باشد. در تولید این محصول از مرغوب ترین روکش چوب طبیعی درخت بلوط محصول کشور آمریکا استفاده شده است و برای ایجاد جلوه ای متفاوت ، سطح کار سندبلاست و با رنگ های هنری و پتینه رنگ آمیزی گردیده است. اعداد ساعت از جنس فلز با ضخامت ۱.۵ میلیمتر ، که با رنگ کوره ای (الکترواستاتیک) رنگ آمیزی گردیده است. نشانگرهای فلزی با اتصالات پیچ و مهره بر روی صفحه ساعت متصل شده است . حروف لاتین در صفحه ساعت توسط دستگاه لیزر حکاکی شده و همچنین موتور ساعت آرامگرد ( بدون صدا ) مدل ۱۲۸۸۸ ساخت کشور تایوان می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب Spy x Family 4 اثر Tatsuya Endo نشر VIZ Media LLC

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW


ویژگی و مشخصات ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW

تصاویر برای ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW

برچسب های لازم برای ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW |
خرید اینترنتی ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW |
مشخصات و قیمت ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت دیواری اودین کد LONDON-BW رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول