راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG

راهنمای  خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AGدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اکسسوری زنانه و مردانه, زنانه و مردانه, ساعت زنانه و مردانه, ساعت عقربه ای زنانه و مردانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه و مردانه/اکسسوری زنانه و مردانه/ساعت زنانه و مردانه/ساعت عقربه ای زنانه و مردانه/

 

  راهنمای خرید اینترنتی

“>

نقد و بررسی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG

محصول مورد نظر شما یعنی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG در برند ساعت عقربه ای زنانه و مردانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

ساعت یکی از چیزهایی است که در تیپ و ظاهر انسان تاثیر زیادی دارد و می‌تواند یک نشانه‌ی شخصیتی باشد. برندهای زیادی در حوزه‌ی تولید ساعت فعال هستند، اما سواچ یکی از برندهای ساعت است که توانسته گستره‌ی وسیعی از مشتریان و سلایق متنوع را به خود جذب کند. ساعت مچی عقربه ای «سواچ» (Swatch) مدل «SVCL4054AG» ساعتی کلاسیک با طراحی لوکس است که هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها طراحی شده. این ساعت با قطر قاب ۴۳.۱ میلی‌متر اندازه‌ای متوسط دارد. فرم صفحه گرد و رنگ آن زرشکی است و روی آن نشانگر‌های نقره‌ای کار شده است. همچنین به جای نشانگرهای ساعت یک نگین شیشه‌ای کار شده که زیبایی خاصی به ساعت داده است. روی صفحه سه شمارشگر تعبیه شده دو نمایشگر بالایی دقیقه و ساعت کرنوگراف را نمایش می‌دهند. نشانگر پایینی ثانیه شمار اصلی ساعت است و شمارش ثانیه‌ی کرنوگراف توسط عقربه‌ی ثانیه شمار بزرگ ساعت نمایش داده می‌شود. سمت راست صفحه نیز نمایشگر تاریخ قرار دارد که در آن روز ماه به رنگ مشکی روی صفحه‌ای سفید نمایش داده می‌شود.عقربه‌های ساعت هم فرم نیزه‌ای دارند و شب تاب نیز هستند. جنس بدنه‌ی مدل «SVCL4054AG» از پلاستیک شفاف است که قاب زرشکی آن را در بر گرفته است. جنس شیشه‌ی ساعت معدنی است و مقاومت متوسطی نسبت به آسیب دیدگی دارد. البته ساعت در مقابل آب مقاوم است و هنگام انجام فعالیت‌های روزمره مشکلی برایش پیش نمی‌آید.

  راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی پسرانه مدل سوپرمن

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG


ویژگی و مشخصات ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG

فرم صفحه
گرد
جنس بدنه
پلاستیک
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر آب
بله
تاریخ شمار
دارد
قابلیت نمایش ۲۴ ساعته
ندارد
عقربه های شب تاب
دارد
منبع انرژی
باتری

تصاویر برای ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG

برچسب های لازم برای ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG |
خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG |
مشخصات و قیمت ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساعت مچی عقربه‌ ای سواچ مدل SVCK4054AG رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول