راهنمای خرید اینترنتی ساک خرید ریزن تل

راهنمای  خرید اینترنتی ساک خرید ریزن تلدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساک خرید ریزن تل توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات سفر, ساک و چمدان, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

ورزش و سفر/تجهیزات سفر/ساک و چمدان/

 

نقد و بررسی ساک خرید ریزن تل

محصول مورد نظر شما یعنی ساک خرید ریزن تل در برند ساک و چمدان می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ساک خرید با فضایی بزرگ به شما این مزیت را می‌هد تا بتوانید تمامی خرید‌های خود را در یک محل قرار دهید تا با در دست‌گرفتن کیسه‌های متعدد خسته نشده و بتوانید خریدی راحت داشته باشید. ساک خرید ریزن تل مدل Easy Shopping با استفاده از ظرفیت زیاد به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید ساک خود را در اندازه‌ای کوچک و قابل حمل، به راحتی و در همه جا با خود همراه داشته باشید.
ساک خرید ریزن تل مدل Easy Shopping از کاوری از جنس پلی‌استر بهره می‌برد تا هر زمانی که شما دیگر نیازی به استفاده از ساک خود نداشته باشید بتوانید آن را در ابعادی بسیار کوچک جمع کرده و درون کاور قرار دهید. استفاده از این کاور همچنین این مزیت را به شما می‌دهد که می‌توانید آن را همه‌جا با خود همراه داشته باشید از نشستن گرد و غبار بر روی آن یا پاره شدنش بر اثر برخورد با اجسام نوک تیز، جلوگیری کنید.
ساک خرید ریزن تل مدل Easy Shopping دارای فضایی بسیار بزرگ در ابعاد ۳۲.۵ × ۳۸ × ۵۱ سانتی‌متر می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تعداد بیشتری از خرید‌های خود را درون آن قرار دهید و دیگر نیازی به استفاده از کیسه‌های متعدد پلاستیکی نداشته باشید. همچنین دسته‌های کنفی با پوشش چرمی آن به شما کمک می‌کند تا ساک خود را در مدت زمانی طولانی‌تر در دستان خود نگه‌داشته و هیچ احساس ناراحتی از بابت حمل آن نداشته باشید.
کمپانی آلمانی ریزن تل در سال ۱۹۷۱ در شهر مونیخ آلمان تاسیس شد. محصولات اولیه این کمپانی تولید انواع جاسوییچی در طرح‌های مختلف بود اما رفته رفته آن‌ها توانستند خط تولید کیف‌های مسافرتی را، راه‌اندازی کنند وپس از دو دهه به جایی رسیدند که تولیدات گسترده‌ای از انواع محصولات نظیر انواع ساک‌های خرید، جای مخصوص سی دی و محصولات دیگر را راه‌اندازی کنند و امروزه به یکی از نام‌های بزرگ در عرصه تولیدات کیف و لوازم جانبی تبدیل شده‌اند و مشتریان زیادی در سرتاسر دنیا محصولات این کمپانی را مصرف می‌کنند.
ساک خرید ریزن تل مدل Easy Shopping با قابلیت حمل در ابعاد کوچک، فضای بزرگ و دسته‌ای بسیار راحت به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانید خرید‌های خود را در این ساک قرار داده و از حمل آن در هر سایزی احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

  راهنمای خرید اینترنتی چسب برق نانو مدل پی وی سی کد M6 بسته 2 عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساک خرید ریزن تل


ویژگی و مشخصات ساک خرید ریزن تل

جنس بدنه
پلی‌استر
مقاومت در برابر ضربه
ندارد
تعداد دسته
۲ عدد
قابل شست و شو
دارد
قفل
دارای زیپ با قابلیت الصاق قفل
کمربند ایمنی
دارد
جیب بیرونی
ندارد

تصاویر برای ساک خرید ریزن تل

برچسب های لازم برای ساک خرید ریزن تل

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ساک خرید ریزن تل |
خرید اینترنتی ساک خرید ریزن تل |
مشخصات و قیمت ساک خرید ریزن تل |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ساک خرید ریزن تل رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول