راهنمای خرید اینترنتی سبد بافت زیباسازان مدل سایه

راهنمای  خرید اینترنتی سبد بافت زیباسازان مدل سایهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سبد بافت زیباسازان مدل سایه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, بشقاب و سایر ظروف, خانه و آشپزخانه, سبد آشپزخانه | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/بشقاب و سایر ظروف/سبد آشپزخانه/

 

نقد و بررسی سبد بافت زیباسازان مدل سایه

محصول مورد نظر شما یعنی سبد بافت زیباسازان مدل سایه در برند سبد آشپزخانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سبد بافت مدل «سایه» ساخت شرکت خلاق «زیباسازان»، یک سبد خوش‌ساخت و با طراحی گرد و زیباست که می‌توان از آن برای کاربرد‌های متنوع استفاده کرد. دست‌ساز بودن این مدل جالب توجه است. سبد بافت مدل سایه تولیدی شرکت زیباسازان از پلاستیک مرغوب ساخته شده است. به عنوان مشخصات فیزیکی این سبد بافت، باید به ابعاد ۲۷ × ۱۸ × ۹.۵ سانتی‌متری و وزن ۲۲۴ گرمی آن اشاره کرد. گروه تولیدی زیباسازان در فضایی مناسب و با مجهزترین دستگاه‌های به روز دنیا، یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان ظروف بلور، پلاستیک و استیل کشورمان ایران است. این مجموعه در جهت توسعه کمی و کیفی خود با متخصصان و کارشناسان MBA دانشگاه صنعتی شریف در تعامل است و اکنون با تدوین استراتـژی، توان حضور در هر بازار رقابتی را برای خود به وجود آورده است. این گروه توانسته است همکاری صنعت و دانشگاه را به صورت عملیاتی و مستمر محقق نماید؛ و در تمام حوزه‌ها اعم از تحقیق و توسعه، طراحی صنعتی، تولید، فروش و صادرات به کشورهای همجوار به صورت موفق که در خور یک برند ایرانی است بدرخشد. برند «HAPPY LIFE» با محصولاتی متمایز و جذاب از زیر مجموعه‌های این گروه می‌باشد که با هدف بازار‌های داخلی و بین المللی طراحی شده است. اضافه شدن خانواده بزرگ «HAPPY LIFE» تنوع محصولات زیباسازان را در این صنعت، بی‌نظیر و منحصر‌به فرد ساخته، به شکلی که رضایت تمام مشتریان داخلی و خارجی را فراهم آورده است.

  راهنمای خرید اینترنتی ساختنی مدیک مدل ماشین کد 118

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سبد بافت زیباسازان مدل سایه


ویژگی و مشخصات سبد بافت زیباسازان مدل سایه

تصاویر برای سبد بافت زیباسازان مدل سایه

برچسب های لازم برای سبد بافت زیباسازان مدل سایه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سبد بافت زیباسازان مدل سایه |
خرید اینترنتی سبد بافت زیباسازان مدل سایه |
مشخصات و قیمت سبد بافت زیباسازان مدل سایه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سبد بافت زیباسازان مدل سایه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول