راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی

راهنمای  خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, ست لباس زیر زنانه, لباس زنانه, لباس زیر زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/لباس زنانه/لباس زیر زنانه/ست لباس زیر زنانه/

 

نقد و بررسی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی

محصول مورد نظر شما یعنی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی در برند ست لباس زیر زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت تولیدی نوشه پوش (انوشه سابق) از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در زمینه‌ طراحی و تولید انواع لباس‌های زیر زنانه آغاز نمود، رویکرد این مجموعه تولید محصولات مرغوب با استفاده از بهترین مواد اولیه خارجی و داخلی بوده است. از مزایای محصولات نوشه پوش (انوشه سابق) داشتن الگوی مناسب با فرم بدن خانم‌های ایرانی، دوخت و برش بدون نقص و تولید با ماشین‌آلات به روز می‌باشد. این ست شورت و سوتین تماما از جنس توری است و پارچه آن طرح دار است. این محصول در سایزهای ۷۵ تا ۹۰ و در کاپ B تولید شده است. نوع سوتین این محصول تی شرت و نوع شورت این محصول اسلیپ است. سوتین این محصول فنردار است، جک و اسفنج ندارد، بند بالایی آن ثابت و قابل تنظیم است و دکلته نیست، کاسه سوتین پرسی نیست، و سوتین با قزن دو ردیفه از پشت بسته میشود. شورت این محصول دارای اندازه فاق متوسط است و جنس قسمت فاق آن، نخی است. این محصول در ایران تولید شده است. محصول دارای جعبه است. بهترین روش شستشو لباس زیر، شستشو دستی با استفاده از مواد شوینده ملایم و غیر آنزیمی است. برای شستشو لباس زیر در ماشین لباس شویی باید حتما از کیسه‌های مخصوص شستشو لباس زیر استفاده کرد تا از گره خوردن رکاب‌ها و سایش لباس زیر به سایر لباس‌ها جلوگیری شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کلیپس مو زنانه مدل آسمان کد 001

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی


ویژگی و مشخصات ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی

تصاویر برای ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی

برچسب های لازم برای ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی |
خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی |
مشخصات و قیمت ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۰۱-۷۲۰ بسته ۲ عددی رنگ مشکی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول