راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای

راهنمای  خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ایدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, ست لباس زیر زنانه, لباس زنانه, لباس زیر زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/لباس زنانه/لباس زیر زنانه/ست لباس زیر زنانه/

 

نقد و بررسی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای

محصول مورد نظر شما یعنی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای در برند ست لباس زیر زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شرکت تولیدی انوشه از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در زمینه‌ طراحی و تولید انواع لباس‌های زیر زنانه آغاز نمود، رویکرد این مجموعه تولید محصولات مرغوب با استفاده از بهترین مواد اولیه خارجی و داخلی بوده است. از مزایای محصولات انوشه داشتن الگوی مناسب با فرم بدن خانم‌های ایرانی، دوخت و برش بدون نقص و تولید با ماشین‌آلات به روز می‌باشد. قسمت جلویی سوتین و قسمت جلویی شورت از جنس پارچه پرلون است و پارچه آن طرحدار است و قسمت پشتی سوتین و قسمت پشت شورت از پارچه توری کشی تشکیل شده است. این محصول در سایزهای ۷۵ تا ۹۰ و در کاپ B تولید شده است. نوع سوتین این محصول تی شرت و نوع شورت این محصول اسلیپ است. سوتین این محصول مینی مایزر است، فنردار است، جک و اسفنج ندارد، بند بالایی آن ثابت و قابل تنظیم است و دکلته نیست، کاسه سوتین پرسی نیست، و سوتین با قزن دو ردیفه از پشت بسته میشود. برای جلوگیری از حساسیت پوست بدن به پارچه محصول، در قسمت داخلی کاسه سوتین یک لایه پارچه نخی وجود دارد. شورت این محصول دارای اندازه فاق متوسط است و جنس قسمت فاق آن، نخی است. این محصول در ایران تولید شده است. محصول دارای جعبه است و داخل بسته بندی محصول یک عدد قزن رابط وجود دارد. بهترین روش شستشو لباس زیر، شستشو دستی با استفاده از مواد شوینده ملایم و غیر آنزیمی است. برای شستشو لباس زیر در ماشین لباس شویی باید حتما از کیسه‌های مخصوص شستشو لباس زیر استفاده کرد تا از گره خوردن رکاب‌ها و سایش لباس زیر به سایر لباس‌ها جلوگیری شود.

  راهنمای خرید اینترنتی گردنبند جی دبلیو ال مدل NE-403

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای


ویژگی و مشخصات ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای

تصاویر برای ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای

برچسب های لازم برای ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای |
خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای |
مشخصات و قیمت ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه نوشه پوش کد ۲۵۱۰۰۲ طرح پلنگی رنگ قهوه‌ای رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول