راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی

راهنمای  خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زنانه, ست لباس زیر زنانه, لباس زنانه, لباس زیر زنانه, مد و پوشاک | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
مد و پوشاک/زنانه/لباس زنانه/لباس زیر زنانه/ست لباس زیر زنانه/

 

نقد و بررسی ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی

محصول مورد نظر شما یعنی ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی در برند ست لباس زیر زنانه می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
نام تجاری بارون در ایران به کیفیت و مرغوبیت دوخت و پارچه های اروپایی‌اش معروف است. طراحی منحصر به فردی که در محصولات بارون به چشم می‌خورد، باعث شده است رقیب سرسختی برای سایر برندهای ایرانی و خارجی شود. زیبایی بصری، طراحی مدرن و کیفیت دوخت و مواد اولیه، همواره هدف گروه تولیدی بارون بوده است. قسمت کاپ سوتین و قسمت جلویی سوتین و قسمت جلویی شورت از جنس گیپور است و پارچه آن طرح دار است و قسمت پشتی سوتین و قسمت پشتی شورت از پارچه توری مشکی به رنگ سرمه‌ای تشکیل شده است. این محصول در سایزهای ۷۵ تا ۹۰ و در کاپ C تولید شده است. نوع سوتین این محصول تی شرت و نوع شورت این محصول اسلیپ است. سوتین این محصول فنردار است، جک و اسفنج ندارد، بند بالایی آن ثابت و قابل تنظیم است و دکلته نیست، کاسه سوتین پرسی نیست، و سوتین با قزن دو ردیفه از پشت بسته میشود. شورت این محصول دارای اندازه فاق متوسط است و جنس قسمت فاق آن، نخی است. این محصول در ایران تولید شده است. محصول دارای جعبه است و داخل بسته بندی محصول یک عدد قزن رابط وجود دارد. بهترین روش شستشو لباس زیر، شستشو دستی با استفاده از مواد شوینده ملایم و غیر آنزیمی است. برای شستشو لباس زیر در ماشین لباس شویی باید حتما از کیسه‌های مخصوص شستشو لباس زیر استفاده کرد تا از گره خوردن رکاب‌ها و سایش لباس زیر به سایر لباس‌ها جلوگیری شود. راهنمای سایزبندی این محصول در تصاویر آن وجود دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی تابلو فرش دستباف مدل قرآنی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی


ویژگی و مشخصات ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی

تصاویر برای ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی

برچسب های لازم برای ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی |
خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی |
مشخصات و قیمت ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست شورت و سوتین زنانه بارون کد ۳۴۷۰۰۲ رنگ مشکی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول