راهنمای خرید اینترنتی ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی

راهنمای  خرید اینترنتی ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددیدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

بهداشت و زیبایی ناخن, زیبایی و سلامت, لوازم آرایشی, ناخن گیر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم آرایشی/بهداشت و زیبایی ناخن/ناخن گیر/

 

نقد و بررسی ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی

محصول مورد نظر شما یعنی ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی در برند ناخن گیر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ست نظافت گوش و مراقبت از ناخن HUOHOU مدل HU0125 دارای یک کیف مخصوص است که ابعاد جمع و جوری دارد و به راحتی می‌توان آن را درون کیف یا حتی جیب شلوار قرار داد. این کیف تقریبا به اندازه یک پاکت سیگار است و بدین ترتیب در هر شرایطی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. ابعاد کیف به طور دقیق ۹۶ در ۴۹ در ۲۱ میلی‌متر و وزن آن ۸۲ گرم است.مجموعه مراقبتی HUOHOU HU0125 شامل یک عدد ناخن گیر از جنس استیل ضدزنگ و یک ابزار مخصوص نظافت کانال گوش است. ابزار نظافت گوش دارای سری نرم سیلیکونی و یک سری برس دار برای خارج کردن جرم و وکس جمع شده درون کانال گوش است.سری سلیکونی در واقع مانند یک گوش پاک کن است که به لطف انحنای ویژه‌ای که در قسمت بالایی آن وجود دارد، به راحتی می‌توان جرم موجود درون گوش را خارج کرد. از این سری می‌تواند برای نظافت گوش در حالت خشک استفاده کرد.استفاده از سیلیکونی در ساخت این سری باعث می‌شود از آسیب دیدن دیواره داخلی گوش جلوگیری شود. این موضوع به خصوص برای تمیز کردن گوش کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. به لطف یک لامپ ال‌ای‌دی مخصوص که برای این سری در نظر گرفته شده است، به راحتی می‌توانید محیط داخل کانال گوش را مشاهده کنید.این لامپ از شدت روشنایی ۸ لومنی بهره می‌برد و دمای رنگ آن ۵۰۰۰ کلوین است. به همین دلیل نورِ لامپ باعث آزار چشم شما یا کودک نخواهد شد و در عین حال دید بهتری از کانال داخلی گوش را میسر می‌کند. این لامپ انرژی خود را از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۰ میلی‌آمپری تامین می‌کند. شارژدهی این باتری ۱۹۵ دقیقه است و شارژ مجدد آن با استفاده از پورت microUSB انجام می‌شود. شارژ کامل باتری حدودا ۶۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

  راهنمای خرید اینترنتی لاک ناخن مای شماره 510

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی


ویژگی و مشخصات ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی

تصاویر برای ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی

برچسب های لازم برای ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی |
خرید اینترنتی ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی |
مشخصات و قیمت ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست ناخن گیر و مراقبت از گوش وهوهاو مدل HU0125 مجموعه ۴ عددی رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول