راهنمای خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر مدل هانا

راهنمای  خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر مدل هانادیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر مدل هانا توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی، کودک و نوزاد, کالسکه و کریر, گردش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/گردش و سفر/کالسکه و کریر/

 

نقد و بررسی ست کالسکه و کریر مدل هانا

محصول مورد نظر شما یعنی ست کالسکه و کریر مدل هانا در برند کالسکه و کریر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگرچه آغوش گرم پدر و مادر امن‌ترین پناهگاه یک کودک است، اما همیشه و در هر شراطی نمی‌توانید کودک دلبندتان را در آغوش گرفته و با خود همراه کنید. در طول سفر، پیاده‌روی‌های طولانی، مهمانی‌ها و هنگام خرید، کالسکه ابزاری است که به کمک شما می‌آید تا هم خود و هم فرزندتان راحت‌تر باشید. اما چطور می‌شود این راحتی را به بالاترین درجه رساند؟ انتخاب کالسکه و کریر نامناسب ضمن اینکه برای شما و فرزندتان دردسرهای زیادی درست می‌کند، سلامت او را هم به خطر می‌اندازد. سرویس کالسکه هانا مدل amante با توجه به قابلیت های فراوانی که دارد به شما در طول استفاده از نوزادی تا بزرگ شدن کودکتان کمک میکند. از مهم ترین قابلیت این سرویس کالسکه به این مورد میتوان اشاره نمود که کالسکه فوق به صورت چمدانی جمع میشود و شما میتوانید کاسکه را حتی داخل کابین هواپیما ببرید و نکته بسیار مفید این است که شما در حین داشتن کالسکه با جمع شوی عالی کریر هم دارید که این کریر روی کالسکه نصب میشود به همین خاطر شما میتوانید از نوزادی ازین کالسکه برای فرزند دلبندتان استفاده کنید .از قابلیت های دیگر این کالسکه میتوان به دسته چمدانی برای حمل راحت تر ، قابلیت ۳ درجه ای حالت خواب ، تنظیم ۳ درجه ای جلوپا ، نصب کریر روی کالسکه و همچنین نصب کریر داخل خودرو به عنوان صندلی ماشین ، بدنه آلمینیوم همراه با رنگ کوره ای برای خط نیوفتادن رو کالسکه ، پارچه قابل شست و شو ، وزن سبک کالسکه که در حدود ۶ کیلو گرم میباشد و همچنین داشتن زیپ روی سایه بان کالسکه برای اضافه شدن سایه بان به حالت آفتاب گیر و پنجره ی دید مادر در بالای سایه بان و همچنین جنس پارچه ضد آب برای داخل باران و همچنین پارچه ضد تعریق برای راحتی کودکتان میتوان اشاره کرد.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور کوسن طرح گل کد 6236

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست کالسکه و کریر مدل هانا


ویژگی و مشخصات ست کالسکه و کریر مدل هانا

تصاویر برای ست کالسکه و کریر مدل هانا

برچسب های لازم برای ست کالسکه و کریر مدل هانا

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه ست کالسکه و کریر مدل هانا |
خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر مدل هانا |
مشخصات و قیمت ست کالسکه و کریر مدل هانا |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی ست کالسکه و کریر مدل هانا رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول