راهنمای خرید اینترنتی سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619

راهنمای  خرید اینترنتی سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

جانماز, کتاب، لوازم تحریر و هنر, محصولات مذهبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کتاب، لوازم تحریر و هنر/محصولات مذهبی/جانماز/

 

نقد و بررسی سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619

محصول مورد نظر شما یعنی سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619 در برند جانماز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
از آنجایی که جانماز در بین افراد بسیار محبوب است، تنوع بسیار زیادی در طرح و اندازه‌ی آن وجود دارد. معیارهایی که برای خرید یک جانماز بسیار اهمیت دارد شامل جنس، اندازه و طرح روی آن خواهد بود؛ این مدل از جنس مخمل است؛ جنس پارچه رویی مخمل مبلی و جنس آستر آن ساتن ضخیم است. صد در صد قابل شستشو است و رنگ آن پس از شستشو تغییر نخواهد کرد و کیفیت افت نمیکند. جنس مخمل بسیار لطیف و نرم است و با دست کشیدن روی آن احساس خوبی خواهید داشت. علاوه بر این جانماز مخملی را می‌توان به نوجوان یا کودکانی هدیه داد که در حال شروع نماز خواندن هستند و برای ایجاد علاقه در آن ها بسیار تاثیر دارد. علاوه بر این، جنس مخمل از آنجایی که زیبایی خاصی دارد برای هدیه دادن به نوعروس نیز مناسب است. این جانماز به صورت مستطیلی طراحی شده تا مناسب اقامه نماز و قد شما باشد. ابعاد آن ۱۰۰×۶۵ است و برای افراد بزرگسال بسیار گزینه مناسب خواهد بود. دقت داشته باشید با اینکه این جنس صد در صد قابل شستشو است و رنگ آن تغییر نمیکند حتی المقدور با دمای زیاد و مواد شوینده زیادی شسته نشود.

  راهنمای خرید اینترنتی کلاسور مدل Squid Game

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619


ویژگی و مشخصات سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619

تصاویر برای سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619

برچسب های لازم برای سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619 |
خرید اینترنتی سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619 |
مشخصات و قیمت سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سجاده و جانماز شمسه نگار مدل DTD619 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول