راهنمای خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه

راهنمای  خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, خانه و آشپزخانه, سرویس پخت و پز, لوازم پخت و پز | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/لوازم پخت و پز/سرویس پخت و پز/

 

نقد و بررسی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه

محصول مورد نظر شما یعنی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه در برند سرویس پخت و پز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سرویس قابلمه‌ی «هاس جوهر» از سه قابلمه و یک نیم‌قابلمه تشکیل شده است. قابلمه‌ها در سایز ۱۶، ۲۰ و ۲۴ تولید شده‌اند که سایز قابلمه‌ها همان اندازه‌ی دهانه و قطرشان به سانتی‌متر است. نیم‌قابلمه یا همان تابه‌ی گرد سرویس، دارای سایز ۲۴ بوده که هم‌اندازه‌ی قابلمه‌ی بزرگ است؛ ولی ارتفاع کمتری دارد. این چهار ظرف به‌همراه درهای شیشه‌ای عرضه می‌شوند و مجموعا سرویس را به هشت پارچه تبدیل می‌کنند. ظروف ارائه‌شده در سرویس اسیلا، برای خانواده‌های چهار تا شش نفره بسیار مناسب خواهد بود. هاس جوهر ظروف را از استیل یا همان فولاد ضدزنگ ساخته و روکش آن آبکاری کروم نیکل ۱۸/۱۰ است.
ظروف استیل را می‌توان از جمله حرفه‌ای‌ترین ظروف پخت‌وپز به‌شمار آورد. این ظروف برای مدتی طولانی، در کنار آشپز دوام می‌آورد و حتی ممکن است هیچ‌گاه، نیازی به تعویض آن‌ها احساس نشود. سطح صاف و محکم این ظروف باعث می‌شود که احتمال پوسته‌پوسته‌شدن، شکستن یا نشت‌‌کردن آن‌ها کاهش یابد. ظروف استیل به این دلیل که برخی از فنون آشپزی تنها در آن‌ها قابل‌اجراست، میان آشپزها ابزاری حرفه‌ای به‌شمار می‌روند. برای مثال Browning، روشی برای طعم‌دارکردن سس‌های فرانسوی است که در ظروف آلومینیومی قابل‌اجرا نیست و می‌توان آن را تنها در ظروف استیل اجرا کرد؛ البته ظروف استیل هم مانند هر ابزار حرفه‌ای دیگری به توجه و مراقبت حرفه‌ای نیاز دارند. یکی از موارد مهمی که در زمان استفاده از این ظروف باید در نظر گرفت، شست‌وشوی آن‌ها بدون استفاده از مواد شیمیایی (مانند مایع ظرف‌شویی و پودر ماشین ظرف‌شویی) است. گفتنی است ظروف استیل را می‌توان با روش‌های بسیار ساده‌تری تمیز کرد؛ برای مثال زمانی که غذا به سطح آن‌ها می‌چسبد، می‌توان با ریختن آب داغ و استفاده از اسفنج آن را زدود.

  راهنمای خرید اینترنتی اکشن فیگور مدل تاکسین

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه


ویژگی و مشخصات سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه

تعداد پارچه
۸ پارچه
کشور مبداء برند
ترکیه

تصاویر برای سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه

برچسب های لازم برای سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه |
خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه |
مشخصات و قیمت سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل اسیلا ۸ پارچه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول