راهنمای خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه

راهنمای  خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچهدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, خانه و آشپزخانه, سرویس پخت و پز, لوازم پخت و پز | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/لوازم پخت و پز/سرویس پخت و پز/

 

نقد و بررسی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه

محصول مورد نظر شما یعنی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه در برند سرویس پخت و پز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سرویسی که در این جا می‌بینید مشتمل بر چهار قابلمه در سایزهای بیست و چهار، بیست و دو، بیست و هجده سانتی متر است. یک تابه‌ی دو دسته بزرگ هم به آن اضافه شده است تا آشپزخانه‌‌تان قابلمه‌ای کم نداشته باشد. کف تمام این اقلام صاف است. این شکل کف قابلمه‌ها باعث می‌شود که حرارت از کناره‌های قابلمه کمتر به هدر برود و در نتیجه، غذای‌تان با مصرف گاز کمتر و در زمانی کوتاه‌تر خواهد پخت.
بدنه‌ی تمام این اقلام از بهترین نوع استیلی است که برای ساخت ظروف پخت و پز به کار می‌رود. درخشدگی و دوام این آلیاژ که با نام استیل ۱۸/۱۰ شناخته می‌شود، مدیون وجود ۱۸ درصد کروم و ۱۰ درصد نیکل در ترکیبات‌اش است. البته غیر از جنس این ظروف، سازنده‌شان هم «هاس‌جوهر» (Hascevher) است؛ برندی خوشنام در صنعت لوازم اشپزخانه.
آن‌چه از ظاهر این سرویس به نظر می‌رسد این است که تا مدت‌ها در آشپزخانه‌تان باقی خواهد ماند. البته این فقط از ظاهرش برنمیاید. وقتی برندی چون هاس‌جوهر روی محصولی درج شده باشد انتظاری جز کیفیت و دوام هم از آن نمی‌رود. هاس جوهر برندی ترکیه‌ای است که از زمان تاسیس‌اش، سال ۱۹۹۳ میلادی، توانسته محصولات خود را به چهل و چهار کشور جهان صادر کند. در دنیای آزاد امروز، دست‌یابی به چنین موفقیتی بدون کیفیت محصولات امکان‌پذیر نیست.

  راهنمای خرید اینترنتی لیوان لیوناردو مدل Pisa حجم 350 میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه


ویژگی و مشخصات سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه

تعداد پارچه
۱۰ پارچه
کشور مبداء برند
ترکیه

تصاویر برای سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون 10 پارچه

برچسب های لازم برای سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه |
خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه |
مشخصات و قیمت سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس قابلمه هاس جوهر مدل آنمون ۱۰ پارچه رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول