راهنمای خرید اینترنتی سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰

راهنمای  خرید اینترنتی سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, خواب, خواب و حمام, سرویس خواب | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/خواب و حمام/خواب/سرویس خواب/

 

نقد و بررسی سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰

محصول مورد نظر شما یعنی سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰ در برند سرویس خواب می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بهترین استراحت برای هر انسانی خوابیدن است. برای اینکه بیشترین استفاده را خواب برد باید بستری را که بر روی آن به استراحت پرداخته می‌شود نیز بسیار راحت و آرامش‌بخش خواهد بود. سرویس ملحفه لایکو vivana طرح لایکو می‌تواند راحتی مناسبی را در زمان استراحت فراهم آورد. این سرویس خواب یک نفره چهار تکه دارای یک عدد روکش لحاف، یک عدد رو تشکی و دو عدد رو بالشی بوده. برای اینکه ست خواب متناسبی داشته باشید طرح بندی این سه مورد بسیار شبیه و در کنار یکدیگر نمای جالبی به سرویس خواب شما می‌دهد. این محصول در بسته بندی مناسبی قرار دارد تا نگهداری آن در مواقعی که نیاز به آن ندارید راحت‌تر باشد. روکش لحاف این سرویس دارای ابعاد ۱۶۰ × ۲۰۰ سانتی‌متر بوده که برای لحاف دو نفر ابعاد مناسبی است. این روکش لحاف از جنس پنبه بوده و نرمی و راحتی داشته و بستر بسیار مناسبی را فراهم می‌آورد. روتشکی که در این سرویس خواب وجود دارد از جنس پنبه تهیه شده و دارای ابعاد ۲۴۰ × ۲۶۰ سانتی‌متر است. دو عدد رو بالشی موجود در این محصول دارای ابعاد ۷۵ × ۵۰ سانتی‌متر بوده و همانند قسمت‌های دیگر از جنس پنبه ساخته شده است. برای شست‌وشو این سرویس باید از آبی که دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد است استفاده شود. همچنین می‌توان آن‌ را به صورت دستی و یا به وسیله ماشین لباس‌شویی مورد شست‌وشو قرار داد. برای اینکه دوام و کیفیت این محصول حفظ شود بهتر است مطابق دستور شست‌وشوی داخل بسته بندی عمل شود. ترکیب رنگ‌های بنفش، فیروزه‌ای، مشکی و خاکستری روشن زیبایی فوق‌العاده‌ای به این سرویس ملحفه بخشیده‌است. قطعا با صرف کمترین هزینه برای هماهنگ ساختن سایر لوازم اتاق خواب از جمله پرده و کفپوش می‌توانیم یک دکوراسیون بسیاز جذاب ایجاد کنیم.

  راهنمای خرید اینترنتی رو بالشی آدنو مدل Daffodil کد CH21 بسته 2عددی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰


ویژگی و مشخصات سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰

مناسب برای
دو نفر
دمای شستشو
۴۰ درجه سانتی‌گراد
ملحفه
دارد
جنس ملحفه
پنبه
رو تشکی
دارد
جنس رو تشکی
پنبه
رو بالشی
دارد
تعداد
دو رو بالشی
جنس رو بالشی
پنبه

تصاویر برای سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره 4 تکه کشدار 160

برچسب های لازم برای سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰ |
خرید اینترنتی سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰ |
مشخصات و قیمت سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس ملحفه لایکو Vivana طرح پانتی دو نفره ۴ تکه کشدار ۱۶۰ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

  راهنمای خرید اینترنتی كتاب سه داستان اثر گوستاو فلوبر انتشارات گويا