راهنمای خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01

راهنمای  خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

آشپزخانه, خانه و آشپزخانه, سرویس پخت و پز, لوازم پخت و پز | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

خانه و آشپزخانه/آشپزخانه/لوازم پخت و پز/سرویس پخت و پز/

 

نقد و بررسی سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01

محصول مورد نظر شما یعنی سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01 در برند سرویس پخت و پز می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سرویس پخت وپز (قابلمه) گرانیت، محصولی است جدید از کمپانی جی فی نی ،با جدیدترین خطوط تولیدی مجهز به تکنولوژی روز (نانو) با قابلیت ذخیره انرژی تا ۳۰% عرضه شده است. جنس بدنه کلیه سرویس ها از ۵ لایه گرانیت ساخته شده و تکنولوژی بکاررفته در قسمت تحتانی این محصولات را از شعله پخش کن بی نیاز میکند. محصولات جی فی نی در بروزترین خطوط تولیدی در کوره های خاص رنگ شده وتا ۳۵۰ درجه در برابر حرارت مستقیم مقاومت میکنند. جنس دستگیره این سرویس با جنس بکاررفته در بدنه (چدن) همسان بوده ودرنتیجه هرگز دستگیره ها آسیب نمیبینند. ادغام جنس دستگیره با بدنه علاوه بر محافظت آن دربرابر حرارت مستقیم موجب ظهور طرحی زیبا و منحصر بفرد شده است.دسته ماهی تابه ها نیز از این قاعده مستثنی نبوده وعلاوه بر موارد فوق قابلیت جداشدن را نیز دارد. مواد تشکیل دهنده لایه درونی با تکنولوژی نانو گرانیت با فرمول گیاهی ساخته شده و ترکیبات آن غیر قابل ترکیب با مواد غذایی بوده و این محصول را جهت پخت و پز سالمتر ارائه میکند. درب بکاررفته در محصولات فوق با استاندارد ترین شکل ممکن ساخته شده تا بهترین کارایی را ارائه نماید و جنس بکار رفته درآن شامل سیلیون اصل و شیشه محدب آبدیده با قابلیت تحمل حرارت بالا ساخته شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی پیکسل پرمانه طرح جوکر کد pm.6093

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01


ویژگی و مشخصات سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01

تعداد پارچه
۲۰ پارچه
کشور مبداء برند
ایتالیا

تصاویر برای سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01

برچسب های لازم برای سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01 |
خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01 |
مشخصات و قیمت سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سرویس پخت و پز ۲۰ پارچه جی فی نی مدل wave 01 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول