راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی دیوار

راهنمای  خرید اینترنتی سریال تلویزیونی دیواردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی دیوار توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

سریال, فیلم, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/فیلم/سریال/

 

«سیروس مقدم» کارگردانیست که بینندگان را در دو دهه‌ی اخیر پای سریال‌های اجتماعی و درام خانوادگی جذابی نشانده است. مجموعه تلویزیونی «یوار» نیز یکی از سریال‌های به کارگردانی این کارگردان تواناست که قصه‌ای پرچالش را به تصویر می‌کشد. سریال دیوار ماجرای زندگی متهمی است که پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود. او بر می‌گردد و مامور پلیسی که او را به زندان انداخته پیدا می‌کند. این متهم می‌خواهد از مامور پلیس انتقام بگیرد. در این بین، ماجراهای خانوادگی هم اتفاق می‌افتد و یک پدر و پسر مقابل هم قرار می گیرند. «آتیلا پسیانی»، «مهدی سلطانی»، «فریبا کوثری»، «مهرداد صدیقیان»، «کامران تفتی»، «تینا آخوند تبار»، «حمیدرضا هدایتی راد»، «امیر حمیدزاده» و «علیرضا مهران» از هنرمندانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. از دیگر سریال‌های پرطرفدار سیروس مقدم می‌توان به سریال‌های «پایتخت»، «چک برگشتی»، «زیر هشت»، «پیامک از دیار باقی»، «اغما»، «نرگس»، «پلیس جوان» و… اشاره کرد. اگر فرصت تماشای سریال دیوار را در زمان پخش آن از دست داده‌اید و یا علاقه‌مند به دیدن مجدد آن هستید می‌توانید کل قسمت‌های این مجموعه را در یک پک داشته باشید و با توجه به اوقات فراغت خود برای دیدن آن برنامه‌ریزی کنید. «موسسه صوتی و تصویری سروش» سریال تلویزیونی دیوار را درشش حلقه دی‌وی‌دی منتشر کرده است. “>

  راهنمای خرید اینترنتی جوش شیرین دستچین کالا - 1700 گرم

نقد و بررسی سریال تلویزیونی دیوار

محصول مورد نظر شما یعنی سریال تلویزیونی دیوار در برند سریال می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

«سیروس مقدم» کارگردانیست که بینندگان را در دو دهه‌ی اخیر پای سریال‌های اجتماعی و درام خانوادگی جذابی نشانده است. مجموعه تلویزیونی «یوار» نیز یکی از سریال‌های به کارگردانی این کارگردان تواناست که قصه‌ای پرچالش را به تصویر می‌کشد. سریال دیوار ماجرای زندگی متهمی است که پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود. او بر می‌گردد و مامور پلیسی که او را به زندان انداخته پیدا می‌کند. این متهم می‌خواهد از مامور پلیس انتقام بگیرد. در این بین، ماجراهای خانوادگی هم اتفاق می‌افتد و یک پدر و پسر مقابل هم قرار می گیرند. «آتیلا پسیانی»، «مهدی سلطانی»، «فریبا کوثری»، «مهرداد صدیقیان»، «کامران تفتی»، «تینا آخوند تبار»، «حمیدرضا هدایتی راد»، «امیر حمیدزاده» و «علیرضا مهران» از هنرمندانی هستند که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. از دیگر سریال‌های پرطرفدار سیروس مقدم می‌توان به سریال‌های «پایتخت»، «چک برگشتی»، «زیر هشت»، «پیامک از دیار باقی»، «اغما»، «نرگس»، «پلیس جوان» و… اشاره کرد. اگر فرصت تماشای سریال دیوار را در زمان پخش آن از دست داده‌اید و یا علاقه‌مند به دیدن مجدد آن هستید می‌توانید کل قسمت‌های این مجموعه را در یک پک داشته باشید و با توجه به اوقات فراغت خود برای دیدن آن برنامه‌ریزی کنید. «موسسه صوتی و تصویری سروش» سریال تلویزیونی دیوار را درشش حلقه دی‌وی‌دی منتشر کرده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی دیوار


  راهنمای خرید اینترنتی ساختنی دی پی ال مدل black panther

ویژگی و مشخصات سریال تلویزیونی دیوار

ناشر
سروش
فرمت
MKV
نوع دیسک
DVD
تعداد دیسک
۶
زبان اصلی
فارسی
دوبله فارسی
ندارد
زیرنویس فارسی
ندارد

تصاویر برای سریال تلویزیونی دیوار

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی دیوار
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی دیوار

برچسب های لازم برای سریال تلویزیونی دیوار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی دیوار |
خرید اینترنتی سریال تلویزیونی دیوار |
مشخصات و قیمت سریال تلویزیونی دیوار |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی دیوار رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول