راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی شب های برره ۳

راهنمای  خرید اینترنتی سریال تلویزیونی شب های برره ۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی شب های برره ۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

سریال, فیلم, کتاب، لوازم تحریر و هنر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/فیلم/سریال/

 

قسمت‌های چهل و نهم تا هفتاد و دوم سریال دیدنی ساخته‌شده در اواسط دهه هشتاد «شب‌های برره» را در این مجموعه می‌توان به تماشا نشست. بینندگان سریال «پاورچین» با منطقه‌ای خیالی به نام «برره» آشنا هستند. «مهران مدیری» کارگردان این مجموعه، این‌بار بینندگان را به معرفی این منطقه‌ی خیالی با آداب و رسوم عجیب و متفاوتشان می‌نشاند. داستان این مجموعه این‌طور شروع می‌شود که «کیانوش استقرارزاده» سردبیر یک روزنامه دهه ۴۰ است. او پس از نوشتن سرمقاله‌ای انتقادی به تبعید در مناطق دوردست محکوم می‌شود. کیانوش میان راه تبعیدگاه در جریان اتفاقاتی در بیابان رها می‌شود. او پس از ساعاتی صحرا پیمایی توسط ماری گزیده و بیهوش می‌شود. پسر بزرگ خان پایین برره او را در بیابان یافته و با خود به برره آورده و ادامه‌ی ماجرا. همچون سری‌های گذشته نام بازیگران به‌نام عرصه‌ی طنز چون «سیامک انصاری»، «سعید پیردوست»، «رضا شفیعی‌جم»، «محمد شیری»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری»، «فلامک جنیدی»، «محمدرضا هدایتی»، «ساعد هدایتی»، «هادی کاظمی» و «حسن شکوهی» در این اثر مهران مدیری نیز به چشم می‌خورند. سری سوم سریال تلویزیونی شب‌های برره در دوازده سی‌دی برای علاقه‌مندان منتشر شده است. “>

  راهنمای خرید اینترنتی فرش دستباف سه متری طرح خشتی مدل AA209

نقد و بررسی سریال تلویزیونی شب های برره ۳

محصول مورد نظر شما یعنی سریال تلویزیونی شب های برره ۳ در برند سریال می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

قسمت‌های چهل و نهم تا هفتاد و دوم سریال دیدنی ساخته‌شده در اواسط دهه هشتاد «شب‌های برره» را در این مجموعه می‌توان به تماشا نشست. بینندگان سریال «پاورچین» با منطقه‌ای خیالی به نام «برره» آشنا هستند. «مهران مدیری» کارگردان این مجموعه، این‌بار بینندگان را به معرفی این منطقه‌ی خیالی با آداب و رسوم عجیب و متفاوتشان می‌نشاند. داستان این مجموعه این‌طور شروع می‌شود که «کیانوش استقرارزاده» سردبیر یک روزنامه دهه ۴۰ است. او پس از نوشتن سرمقاله‌ای انتقادی به تبعید در مناطق دوردست محکوم می‌شود. کیانوش میان راه تبعیدگاه در جریان اتفاقاتی در بیابان رها می‌شود. او پس از ساعاتی صحرا پیمایی توسط ماری گزیده و بیهوش می‌شود. پسر بزرگ خان پایین برره او را در بیابان یافته و با خود به برره آورده و ادامه‌ی ماجرا. همچون سری‌های گذشته نام بازیگران به‌نام عرصه‌ی طنز چون «سیامک انصاری»، «سعید پیردوست»، «رضا شفیعی‌جم»، «محمد شیری»، «شقایق دهقان»، «بهنوش بختیاری»، «فلامک جنیدی»، «محمدرضا هدایتی»، «ساعد هدایتی»، «هادی کاظمی» و «حسن شکوهی» در این اثر مهران مدیری نیز به چشم می‌خورند. سری سوم سریال تلویزیونی شب‌های برره در دوازده سی‌دی برای علاقه‌مندان منتشر شده است.

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی شب های برره ۳


ویژگی و مشخصات سریال تلویزیونی شب های برره ۳

مرجع صادر کننده
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
ناشر
سروش
نوع دیسک
CD
تعداد دیسک
۱۲
زبان اصلی
فارسی
  راهنمای خرید اینترنتی پایه نگهدارنده گوشی موبایل پاپ سوکت مدل ماریو

تصاویر برای سریال تلویزیونی شب های برره ۳

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی شب های برره 3

برچسب های لازم برای سریال تلویزیونی شب های برره ۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سریال تلویزیونی شب های برره ۳ |
خرید اینترنتی سریال تلویزیونی شب های برره ۳ |
مشخصات و قیمت سریال تلویزیونی شب های برره ۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سریال تلویزیونی شب های برره ۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول