راهنمای خرید اینترنتی سشوار برس دار براون مدل AS 530

راهنمای  خرید اینترنتی سشوار برس دار براون مدل AS 530دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سشوار برس دار براون مدل AS 530 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, سشوار, لوازم شخصی برقی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم شخصی برقی/سشوار/

 

نقد و بررسی سشوار برس دار براون مدل AS 530

محصول مورد نظر شما یعنی سشوار برس دار براون مدل AS 530 در برند سشوار می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سشوار و حالت دهنده با بخار ۱۰۰۰ وات براون Braun جهت خشک کردن و همچنین حالت دادن به موها و ایجاد فرهای درشت و ریز بسیار مناسب می باشد. از مشخصات سشوار براون می توان به قابلیت بخاردهی دستگاه اشاره کرد.(جهت استفاده از عملکرد بخار ابتدا مخزن آب متصل به سر سشوار را باز کرده و آن را با آب شیر پر کنید. درب مخزن را بسته و مجددأ آن را به سر دستگاه محکم پیچ کنید. حال دکمه چرخشی سشوار را بر روی نشانگر تنظیم کنید. دو دقیقه منتظر بمانید تا آب بخار شود. با فشار دادن سر مخزن عملکرد بخار فعال می شود. عملکرد بخار قابل استفاده با تمامی سری ها می باشد.)
همچنین با ۱۰۰۰ وات توان، بالاترین قدرت در بین سشوارهای موجود در بازار را دارا می باشد.
سشوار سالنی براون دارای سه سری مختلف جهت مرتب کردن و حالت دادن به موهاست که عبارتند از برس گرد ۲۵ میلی متری، برس بزرگ ۴۰ میلی متری و برس شانه ای حالت دهنده.
سشوار براون به سه دمای قابل تنظیم مجهز می باشد. دمای ۱ مناسب برای عملکرد بخار و حجم کمی از موها می باشد. همچنین از این دما می توان برای خشک کردن ریشه موها استفاده نمود. دمای ۲ جهت خشک کردن و حالت دادن حجم بالای مو مناسب است. از دمای ۳ می توان برای خشک کردن اولیه موهای خیس به همراه برس حالت دهنده استفاده نمود. دکمه تنظیم دما به صورت چرخشی طراحی شده است و به راحتی قابل چرخش می باشد. با چرخش دکمه چرخشی بنفش دمای مناسب را انتخاب کنید.
پس از حالت دادن به موها، استفاده از دکمه سرد فوری موجب می شود مدل ها به صورت ماندگار و ثابت باقی بمانند. جهت استفاده از حالت باد سرد کافی است با استفاده از شست دست دکمه چرخشی را به سمت پائین بکشید تا باد سرد فعال شود.

  راهنمای خرید اینترنتی رنگ مو انزو شماره 9.52 حجم 100 میلی لیتر رنگ بلوند بژ پلاتینه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سشوار برس دار براون مدل AS 530


ویژگی و مشخصات سشوار برس دار براون مدل AS 530

تصاویر برای سشوار برس دار براون مدل AS 530

برچسب های لازم برای سشوار برس دار براون مدل AS 530

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سشوار برس دار براون مدل AS 530 |
خرید اینترنتی سشوار برس دار براون مدل AS 530 |
مشخصات و قیمت سشوار برس دار براون مدل AS 530 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سشوار برس دار براون مدل AS 530 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول