راهنمای خرید اینترنتی سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل

راهنمای  خرید اینترنتی سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسلدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, سرو و پذیرایی, سفره یکبار مصرف | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/سرو و پذیرایی/سفره یکبار مصرف/

 

نقد و بررسی سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل

محصول مورد نظر شما یعنی سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل در برند سفره یکبار مصرف می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
از گذشته سفره یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های لوازم منزل ایرانی‌ها بوده است. این وسیله با عملکردهای متفاوت نقش اساسی در زندگی ما داشته است. در زمان عید نوروز با نام سفره ۷سین به خانه‌مان می‌آید و گاه با نام سفره عقد یک اصل در ابتدا زندگی مشترک می‌شوداما این وسیله همواره در تمامی وعده‌های غذایی همراه ما و در کنار ما بوده است. ما ایرانی‌ها بر اساس باورهای کهن معتقدیم که جای نان و غذا به عنوان نعمت‌های الهی بر روی زمین نیست و آن‌را به‌منظور احترام و البته پاکی بر روی پارچه‌ای به نام سفره میگذاریم. سفره‌ها چه از جنس ترمه و یا قلمکار و چه از جنس کاغذ و یکبار مصرف برای ما مقدس‌اند و این به خاطر ماهیت آن‌هاست و نه جنس‌شان.
زندگی شهری و البته کمبود زمان فرصتی را برای خانم‌ها نمیگذارد که سر فرصت و با فراغ بال به نظافت منزل‌شان بپردازند. در چنین شرایطی بشر به سمت استفاده از وسایلی که پس از مصرف نیازی به تمیز کردن ندارند رفته است. در این زمان بهترین راهکار وسایل یکبار مصرف هستند.
استفاده از سفره یکبار مصرف مجلسی با طرح ماه عسل یک روش مناسب برای صرفه‌جویی در زمان است. جنس این سفره کاغذ و به طول ۱۰متر و با عرض ۱۲۰ سانتی‌متر است. این سفره ضد آب است پس به هنگام استفاده از آن خیالتان راحت باشد که اگر چیزی روی سفره بریزد به فرش و یا سطح زیرین آسیبی نمی‌رساند. طرح این سفره از خطوط و گل‌های طلایی است.
کارایی سفره یکبار مصرف را نباید در زمان صرف غذا خلاصه کرد. گاهی پس از یک خرید فراوان دنبال زیراندازی می‌گردید تا سبزی و کاهوها را یکی‌یکی تمیز کنید در این زمان سفره یکبار مصرف مقدم می تواند نقش یک زیرانداز را داشته باشد با این تفاوت که پس از اتمام کار مجبور به تمیز کردن آن نیستید و قسمت استفاده شده را دور می‌اندازید.
مشاهده می‌کنید که این سفره یکبار مصرف مانند یک یار کمکی می‌تواند زمان زیادی از وقت شما را ذخیره کند تا شما برای انجام سایر کارهایتان زمان بیشتری داشته باشید.

  راهنمای خرید اینترنتی کتری و قوری شیردار کرکماز مدل Rabi Platinium کد A013

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل


ویژگی و مشخصات سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل

تصاویر برای سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل

برچسب های لازم برای سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل |
خرید اینترنتی سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل |
مشخصات و قیمت سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سفره یکبار مصرف مقدم طرح ماه عسل رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول