راهنمای خرید اینترنتی سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665

راهنمای  خرید اینترنتی سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات شبکه و ارتباطات, ضبط‌کننده ویدئویی دوربین‌های امنیتی و نظارتی, کالای دیجیتال, کامپیوتر و تجهیزات جانبی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/کامپیوتر و تجهیزات جانبی/تجهیزات شبکه و ارتباطات/ضبط‌کننده ویدئویی دوربین‌های امنیتی و نظارتی/

 

نقد و بررسی سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665

محصول مورد نظر شما یعنی سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665 در برند ضبط‌کننده ویدئویی دوربین‌های امنیتی و نظارتی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سیستم‌های امنیتی ریویژن در مقایسه با محصولات مشابه، دارای کیفیت ساخت بالا و کارایی مناسب می باشد.این سیستم امنیتی دارای به روزترین تکنولوژی می باشد. از دیگر ویژگی‌های این پک می توان به تکنولوژی استفاده شده در آن اشاره کرد که قابلیت اتصال به تمام دستگاه‌های رایج در بازار را دارد. حسگرهای دوربین از نوع سنسور «F33» دو مگاپیکسل دارای فاصله‌ی کانونی چهار میلی‌متری و رزولوشن تصویر دو مگاپیکسلی و دارای زاویه دید ۹۰ درجه و دید در شب رنگی به متراژ ۳۰ متر می باشد.دستگاه مرکزی ضبط تصویر قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را دارد تا در صورت نیاز با اتصال به شبکه اینترنت تصاویر را درهر نقطه از جهان بدون نیاز به لوازم و تجهیزات اضافی مانند «IP STATIC» مشاهده نمایید. این دستگاه چهارکانال به تکنولوژی هایبریدی مجهز بوده و علاوه بر دوربین های AHD، قابلیت اتصال دوربین‌های آنالوگ قدیمی، تحت شبکه TVI و CVI را داراست. علاوه براین، امکان اتصال میکروفون برای ضبط و شنود صدای محیط نیز فراهم است. از مهمترین مزایای این دستگاه می‌توان به کاربری آسان و پشتیبانی از زبان فارسی و نرم‌افزار انتقال تصویر آن اشاره کرد که امکان مشاهده از راه دور را به راحتی برای خریداران ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به فعال کردن گزینه تشخیص حرکت «Motion Detection» در آن اشاره کرد.تا در زمانی که هیچ حرکتی در محیط انجام نمی‌شود، دستگاه ضبط را متوقف کرده تا ظرفیت هارد پُر نشود. همچنین برای راحتی شما عزیزان تمام ادوات و تجهیزات لازم جهت راه اندازی این سیستم در پک قرارداده شده که به شرح زیر است: این پک شامل یک عدد دستگاه ضبط تصویر چهار کانال «XVR» ، یک عدد ماوس، چهار عدد کانکتور BNC، دو عدد دوربین دام تمام فلزی،یک هارد ۵۰۰GB، دو عدد آداپتور ۲ آمپر، ۲۰ متر کابل ترکیبی برق و تصویر می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی استیکر لپ تاپ تُکتم مدل GALAXI کد 3122 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچ به همراه برچسب حروف فارسی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665


ویژگی و مشخصات سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665

تصاویر برای سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665

برچسب های لازم برای سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665 |
خرید اینترنتی سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665 |
مشخصات و قیمت سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سیستم امنیتی ریویژن مدل RN2-8104-665 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول