راهنمای خرید اینترنتی سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار

راهنمای  خرید اینترنتی سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکاردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خانه و آشپزخانه, سینک, شستشو و نظافت | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
خانه و آشپزخانه/شستشو و نظافت/سینک/

 

نقد و بررسی سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار

محصول مورد نظر شما یعنی سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار در برند سینک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
سینک گرانیتی پارادایز مدل ۲۱۰BGOL با الگوبرداری از سینک شاک آلمان و در طرحی نو با تکنولوژی آلمان و بالاترین میزان گرانیت یعنی ۸۰ درصد و با مواد اولیه ترکیه زیر نظر مجرب ترین و با سابقه ترین گروه تولیدی سینک های گرانیتی تولید شده است .کنترل کیفیت در تمام مراحل تولید در هر سینک بصورت مجزا صورت می گیرد. این سینک مشکی با پاششی از اکلیل نقره بر روی آن و رگه هایی از رنگ طلایی زیبایی چشم نوازش را به رخ می کشد . سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL مقاومت و ماندگاری بالایی داشته ، آنتی باکتریال و ضد لک بوده و می توان با خیال راحت از انواع شوینده ها مثل سفید کننده استفاده کرد. این سینک ها در کوره های مخصوص حرارت می بینند و به همین دلیل مقاوم در برابر ضربه و حرارت هستند . پس از خرید به راحتی از جای لیبل های مشخص شده با دریل و گردبر ۳۵ می توانید متناسب با راست لگن و یا چپ لگن بودن سوراخ کنید.این سینک به همراه یک سبد میوه شور با میله های استیل ، جامایع با جااسکاچ و سیفون طلایی به عنوان اقلام همراه شرکت پارادایز به شما خریدار محترم در بسته بندی مطمئن تقدیم خواهد شد .عمق سینک ۱۸ سانتی متر،عرض آن ۵۰ سانتی متر و طول آن بین ۱۱۴ تا ۱۱۶ سانتی متر متغییر می باشد.تمام تولیدات این شرکت دارای گواهینامه های ISO9001 می باشد.

  راهنمای خرید اینترنتی تابلو مدل فیلم اودیسه ی فضایی space odyysey BL025

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار


ویژگی و مشخصات سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار

تصاویر برای سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار

برچسب های لازم برای سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار |
خرید اینترنتی سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار |
مشخصات و قیمت سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی سینک پارادایز مدل ۲۱۰BGOL توکار رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول