راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت

راهنمای  خرید اینترنتی شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

پاوربانک (شارژر همراه), کالای دیجیتال, لوازم جانبی کالای دیجیتال, لوازم جانبی گوشی موبایل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
کالای دیجیتال/لوازم جانبی کالای دیجیتال/لوازم جانبی گوشی موبایل/پاوربانک (شارژر همراه)/

 

نقد و بررسی شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت

محصول مورد نظر شما یعنی شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت در برند پاوربانک (شارژر همراه) می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
پاور بانک‌ها از یک باتری قابل شارژ لیتیومی تشکیل‌شده‌اند که معمولا از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شوند . نیازی به شارژر ندارند، کافی ست با یک کابل آن‌ها را به درگاه USB یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان وصل نمایید تا باتری آن شروع به شارژ شدن کند. یکی از ویژگی‌هایی که در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به آن توجه کنید ظرفیت آن‌هاست. مسلما هرچقدر که ظرفیت آن‌ها بیشتر باشد اولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا شارژ شوند و ثانیا مقدار شارژ بیشتری را می‌توانند برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم کنند. تعداد خروجی‌ها و همچنین شدت‌جریان خروجی نیز جز فاکتورهایی است که می‌بایست در نظر گرفت.برای شارژ گوشی‌های موبایل، شدت‌جریان خروجی ۱ آمپر نیاز است ولی برای اینکه بتوان تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی حداقل ۲ آمپر باشد. بسته به مدل و برند، پاور بانک‌ها دارای امکانات مختلفی ازجمله شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانان برق می‌باشند. شما می‌توانید بسته به نیازتان مدلی که برایتان مناسب تر است را انتخاب کنید.
این پاور بانک از سری M محصولات Andromedia می‌باشد. ابعاد آن نسبتا بزرگ است و وزن آن حدود ۳۴۰ گرم است. بدنه پلاستیکی ساده و شکیل آن، برای هر سلیقه‌ای جذابیت دارد. ظرفیت باتری آن ۱۳۲۰۰میلی‌آمپر ساعت است که برای ۵ بار شارژ کردن گوشی آیفون کافی است. مدت زمان شارژ این پاور بانک ۱۲ ساعت است که زمانی طولانی است. روی سطح بدنه و در قسمت بالایی دکمه پاور قرارگرفته و کمی بالاتر از آن در قسمت جانبی بدنه، درگاه‌های خروجی(۲ درگاه USB)، ورودی و نشانگر LED میزان شارژ دیده می‌شود. شدت‌جریان خروجی ۲.۱ آمپری برای شارژ تبلت ها مناسب است. به همراه این محصول یک کابل microUS وجود دارد و باید یادآور شد که مدارهای داخلی این پاور بانک، در برابر افزایش ولتاژ، تخلیه ولتاژ و اتصال کوتاه ایمن و محافظت‌شده است.

  راهنمای خرید اینترنتی کاور آکام مدل Aa502792 مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A50

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت


ویژگی و مشخصات شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت

تصاویر برای شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت 13200 میلی آمپر ساعت
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت 13200 میلی آمپر ساعت

برچسب های لازم برای شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت |
خرید اینترنتی شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت |
مشخصات و قیمت شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شارژر همراه اندرومدیا مدل MI13-13 با ظرفیت ۱۳۲۰۰ میلی آمپر ساعت رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول