راهنمای خرید اینترنتی شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر

راهنمای  خرید اینترنتی شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

زیبایی و سلامت, شامپو مو, شامپو و مراقبت مو, لوازم بهداشتی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
زیبایی و سلامت/لوازم بهداشتی/شامپو و مراقبت مو/شامپو مو/

 

نقد و بررسی شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر

محصول مورد نظر شما یعنی شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر در برند شامپو مو می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شامپو مناسب مصرف روزانه بتساپه حاوی عصاره بابونه و نعناع فلفلی است .شامپو روزانه بتساپه شامپویی است گیاهی فلفلی. این محصول با داشتن قدرت پاک کنندگی تنظیم شده، چربی ها و آلودگی ها را به خوبی از موها و کف سر می زداید . بابونه به همراه آلانتویین موجود در این محصول خواص ضد خارش، ضد تحریک ، تسکین دهندگی را برای مو و پوست سر به ارمغان می آورد، افزون بر این ها، بابونه تقویت کننده ریشه مو و رفع کننده حساسیت های پوستی نیز می باشد. همچنین عصاره نعناع و کافیین موجود در این شامپو می تواند با مهار عوامل اصلی ریزش مو، یعنی هورمون دی عصاره نعناع و کافیین با بهبود ، هیدروتستوسترون و آنزیم فسفو دی استراز از ریزش موها جلوگیری کند گردش خون پوست سر انرژی لازم برای تحریک رشد فولیکول مو و رشد مو مستقیم موها از ریشه فراهم می کند .کافئین به همراه ترکیبات موثر موجود در این محصول از غلاف مو حرکت کرده، خود را به ریشه مو می رساند همینطور کافئین تاثیر مثبت بر حیات ریشه مو دارد و طول عمر ریشه مو را افزایش می دهد . این محصول همچنین دارای کمپلکس پیچیده سدیم پی سی ای می باشد که به همراه گلیسرین و پروپلین گلیکول رطوبت مناسب را برای موها و کف پوست سر فراهم می کند . مانع از آسیب های اشعه مضر فرابنفش ،Eاین محصول با استفاده از ترکیبات موثر دکسپنتانول و ویتامین خورشید و همچنین آلودگی های محیطی و شیمیایی ناشی از آلودگی هوا و غیره بر می شود.

  راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی زنانه ریباک مدل TORCH HEX

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر


ویژگی و مشخصات شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر

تصاویر برای شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم 400 میلی لیتر

برچسب های لازم برای شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر |
خرید اینترنتی شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر |
مشخصات و قیمت شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شامپو مو بتساپه مدل روزانه حجم ۴۰۰ میلی لیتر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول