راهنمای خرید اینترنتی شکلات خوری سنگی طرح گلرخ

راهنمای  خرید اینترنتی شکلات خوری سنگی طرح گلرخدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی شکلات خوری سنگی طرح گلرخ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

صنایع دستی, ظروف سرو و پذیرایی, کتاب، لوازم تحریر و هنر, محصولات سنگی | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

کتاب، لوازم تحریر و هنر/صنایع دستی/محصولات سنگی/ظروف سرو و پذیرایی/

 

نقد و بررسی شکلات خوری سنگی طرح گلرخ

محصول مورد نظر شما یعنی شکلات خوری سنگی طرح گلرخ در برند ظروف سرو و پذیرایی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
شکلات خوری با طرح سیاه قلم ، اثر هنرمندان برجسته سیاه قلم است که از سنگ سرپانتین (هرکاره) تراشیده شده و از اصیل ترین صنایع دستی مشهد است که قدمتی بیش از ۱۴ قرن دارد و از این جمله میتوان به سنگ تراشی، هرکاره تراشی و قلم زنی اشاره کرد. استادان این حرفه با استفاده از ابزارآلات، اشیای کاربردی و زینتی می سازند و استادان قلم زن بر روی آنها طرح و نقش می اندازند. این محصول کار دست همراه با قلم زنی زیبا ، قابل استفاده در دکور منازل و سفره خانه های سنتی و کافی شاپ ها است ،(جنس آن از کوه های سنگی اطراف مشهد مقدس می باشد.) این محصول دست کار استاد سید مجید سنگی در مشهد مقدس می باشد. این اثر بدون قالب و طرح ریزی به صورت دستی تراشیده است و طرح سیاه قلم آن نیز با دست بدون دخالت ماشین طراحی شده که یک اثر کاملا هنری است. با توجه به دست ساز بودن محصولات سنگی ، وزن و ابعاد آنها ممکن است اختلاف جزیی داشته باشند. ( در حد یک سانتیمتر در طول، عرض یا ارتفاع)

  راهنمای خرید اینترنتی کتاب هنر ظریف بی خیالی اثر مارک منسون انتشارات نگین ایران

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شکلات خوری سنگی طرح گلرخ


ویژگی و مشخصات شکلات خوری سنگی طرح گلرخ

جنس سنگ
سرپانتین

تصاویر برای شکلات خوری سنگی طرح گلرخ

برچسب های لازم برای شکلات خوری سنگی طرح گلرخ

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه شکلات خوری سنگی طرح گلرخ |
خرید اینترنتی شکلات خوری سنگی طرح گلرخ |
مشخصات و قیمت شکلات خوری سنگی طرح گلرخ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی شکلات خوری سنگی طرح گلرخ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول