راهنمای خرید اینترنتی صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳

راهنمای  خرید اینترنتی صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر, تجهیزات سفر, کوه‌نوردی و کمپینگ, ورزش و سفر | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

ورزش و سفر/تجهیزات سفر/کوه‌نوردی و کمپینگ/تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر/

 

نقد و بررسی صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳

محصول مورد نظر شما یعنی صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳ در برند تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
نیکس وود طراح و تولید کننده محصولات خلاقانه چوبی سال ۹۹ صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳ را معرفی کرد. صندلی سفری تاشو «نیکس» می‌تواند به‌عنوان یک صندلی سفری مناسب استفاده شود. زیبایی ، وزن کم و قابلیت تاشدن، دو ویژگی اصلی این محصول هستند که آن را به انتخابی سنجیده تبدیل کرده‌اند. این محصول تنها ۱/۹کیلوگرم وزن دارد که وزن بسیار پایینی محسوب می‌شود و جابه‌جایی آن را راحت می‌کند. جنس بدنه‌ی این صندلی از چوب روسی روغن خورده بوده که دوام آن را افزایش داده و بافت طبیعی چوب را حفظ کرده است و در توانایی تحمل وزن تا ۱۶۰ کیلوگرم ، موثر عمل خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های مهم این صندلی اتصالات فولادی پایه است. این طراحی موجب افزایش استحکام صندلی خواهد شد. چوب استفاده‌ شده در این صندلی بسیار مقاوم است؛ به‌گونه‌ای که در درازمدت، کیفیت خود را حفظ کرده و ساییده نمی‌شود. تمام ویژگی‌های بالا این صندلی را به صندلی مناسبی برای استفاده در منزل، مسافرت، کمپ و حتی مورد استفاده معروف ترین طراحان دکوراسیون تبدیل می‌کند.

  راهنمای خرید اینترنتی خوشبوکننده خودرو کوکه مدل Capitan B-D

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳


ویژگی و مشخصات صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳

جنس
چوب
ابعاد
۴۰x5x70 سانتی‌متر
وزن
۱۸۰۰ گرم
سایر توضیحات
: گرید کیفیت: A+

تصاویر برای صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳

برچسب های لازم برای صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳ |
خرید اینترنتی صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳ |
مشخصات و قیمت صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی صندلی سفری نیکس مدل تروآ۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول