راهنمای خرید اینترنتی طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳

راهنمای  خرید اینترنتی طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام, لوازم ورزشی, ورزش های هوازی و بدنسازی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/ورزش های هوازی و بدنسازی/تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام/

 

نقد و بررسی طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳

محصول مورد نظر شما یعنی طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳ در برند تجهیزات جانبی ایروبیک و تناسب اندام می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
بتل روپ یکی از ورزش های آمادگی جسمانی ارتش است که ساختار بسیار ساده ای داشته و متشکل از یک طناب ضخیم بلند و یک قلاب بوده که در محلی محکم نصب شده و یک سر طناب از داخل قلاب عبور داده شده و به دو تکه مساوی تقسیم می شود که امروزه به باشگاه های ورزشی به عنوان یک ورزش جدید و کارآمد راه پیدا کرده است، متراژ طناب مورد استفاده در این ورزش با توجه به شرایط مکان و ورزشکاران انتخاب می شود. همانطور که از نام لاتین آن مشخص است این وسیله ورزشی برای مبارزه در ارتش ها مورد استفاده بوده و در رشته هایی مانند MMA نیز کاربرد دارد. بتل روپ یا همان طناب سنگین بدنسازی بسیار مناسب برای تقویت مستقیم عضلات دست ها، بازوها و سرشانه می باشد و بطور عموم برای کل بدن است و همچنین ورزش با طناب بتل روپ باعث کالری سوزی و گردش خون بالا می شود که علاوه بر آمادگی جسمانی باعث تناسب اندام و از بین رفتن چربی های اضافی بدن در مدت زمان کوتاه نیز می شود همچنین بتل روپ جزو ورزش های کم هزینه، سودمند و موثر است که در هر دقیقه حدود ۱۱ کالری می‌سوزاند و در جدول تندرستی بالاتر از دویدن قرار دارد. یکی از موارد خوب در استفاده از طناب گرفتن پنجه ها می باشد که سعی در نگاه داشتن و تعادل در حرکات طناب است زیرا حرکات طناب تا حدودی نا مشخص بوده و در نگهداری از آن باید سرعت عمل و قدرت داشته باشید و می توانید در هنگام ورزش با این طناب از حرکات نمایشی نیز استفاده کنید تا انگیزه شما ، هیجان بیننده بالاتر برود و روند تکراری به خود نگیرد.

  راهنمای خرید اینترنتی مجموعه ظروف سفری کمپسور کد 303

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳


ویژگی و مشخصات طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳

تصاویر برای طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه طناب بتل روپ پاورجیم مدل 003
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه طناب بتل روپ پاورجیم مدل 003

برچسب های لازم برای طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳ |
خرید اینترنتی طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳ |
مشخصات و قیمت طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی طناب بتل روپ پاورجیم مدل ۰۰۳ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول