راهنمای خرید اینترنتی عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲ در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در سال ۱۹۷۳ میلادی آنجلو ونچورلی (Angelo Venturelli) پس از سال‌ها ساخت عروسک به‌صورت خانگی و تفریحی تصمیم به برپایی یک کارگاه ساخت عروسک پلاشی به‌صورت حرفه‌ای در مرکز شهر (Capriolo) بانام بازرگانی (Lelly) گرفت. Lelly در سری‌های گوناگون از جمله Classic Line، Licenze، SOS، Tradictional Line و Zerotre تولیدات خود را عرضه می‌نمایید. این شرکت با سری عروسک‌های SOS و Licenze توجه خود به محیط‌زیست و حفاظت از آن را بیش‌ازپیش نمایان ساخته است. سری محصولات SOS مربوط به ساخت عروسک حیواناتی است که نسل آن‌ها منقرض شده یا در خطر انقراض قرار دارند. Lelly بخشی از عواید حاصل از فروش این سری را صرف کمک به حفاظت از آن حیوان می‌کند. همچنین سری Licenze تحت لیسانس (National Geographic) اقدام به تولید عروسک حیوانات می‌کند. این عروسک‌ها جهت آموزش به کودکان و در مقیاس‌هایی متناسب با نمونه واقعی حیوانات تولید می‌شوند. به همراه این تولیدات دفترچهٔ آموزش محل زندگی، نوع رفتار و رژیم غذایی آن حیوانات نیز بصورت تصویری برای آموزش به کودکان عرضه خواهد شد.
عروسک های پلاشی شرکت Lelly دارای تائیدیه استانداردهای مؤسسات بین‌المللی مقررات ایمنی است. قابلیت شستشوی این عروسک ها حتی در ماشین لباسشویی بهترین امتیاز آن‌ها است، چراکه می‌توان اطمینان حاصل کرد که عروسک عاری از میکروب بوده و هیچ‌گونه زیانی برای کودک دلبند شما ندارد. امتیاز دیگر این‌گونه عروسک‌ها انعطاف‌پذیری و نرم بودن آن‌هاست که برای کودکان جذابیت بیشتری دارد. از دیگر برتری‌های عروسک‌های پلاشی شرکت Lelly قابلیت بازیافت آن‌ها است. قابلیت شستشو و دوام این عروسک‌ها باعث شده که بزرگ‌ترها نیز از این اسباب‌بازی‌ها برای دکوراسیون و کلکسیون استفاده کنند.
عروسک اسب آبی از سری تولیدات حیات وحش آفریقا این شرکت؛ که اندازه آن کمی بزرگتر از یک کف دست هست. اسب آبی یک جانور پستاندار گیاه‌خوار ساکن آفریقا است؛ و یک یا فقط دو هم‌خانواده دارد. این موجودات حیواناتی نیمه آبزی هستند که در زیرصحرای بزرگ آفریقا در رودخانه‌ها و آبگیرها زندگی می‌کنند. این حیوانات در طول روز با ماندن در آب رودخانه یا در گل‌ولای خود را خنک می‌کنند. این حیوانات بزرگ ۲٬۶ تا ۳ متر طول و ۱٬۶۶ متر ارتفاع دارند. وزن آن‌ها در حدود ۲٬۲ تا ۲٬۸ تن است و دومین جانور سنگین خشکی زی هستند. عمل تولید مثل و همچنین زایمان هر دو در آب اتفاق می‌افتد. اسب‌های آبی یک محدوده‌ای از رودخانه را به خود اختصاص داده و مانع از ورود سایرین می‌شوند. آن‌ها هنگام تاریک روشن هوا برای تغذیه و چریدن از آب بیرون می‌آیند. اسب‌های آبی در رودخانه و در کنار هم استراحت می‌کنند و چریدن عملی است که آن‌ها به تنهایی انجام می‌دهند و دست جمعی به بیرون آب نمی‌آیند و آن‌ها در واقع حیوانات خشکی زی نیستند. با آنکه اسب آبی از نظر فیزیکی مانند خوک‌ها و دیگر ناخن‌پایان مانند فیل هستند اما نزدیک‌ترین خویشاوند زنده آن‌ها بالن‌ها و نهنگ ها هستند. نی‌ای مشترک بالن‌ها و ناخن‌پایان در ۶۰ میلیون سال پیش آر یکدیگر جدا شده‌اند. قدیمی‌ترین سنگواره پیدا شده از اسب آبی متعلق به ۶۰ میلیون سال پیش است.

  راهنمای خرید اینترنتی ساختنی مدل M2011

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲


ویژگی و مشخصات عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲

تصاویر برای عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲

برچسب های لازم برای عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲ |
خرید اینترنتی عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲ |
مشخصات و قیمت عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک اسب آبی للی کد ۷۷۰۷۰۲ سایز ۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول