راهنمای خرید اینترنتی عروسک برنارد سایز ۲

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک برنارد سایز ۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک برنارد سایز ۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک برنارد سایز ۲

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک برنارد سایز ۲ در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
عروسک خرس برنارد بانمک ما یک دوست خوب برای هر کسی است که بخواهد صورت خود را با تن او نوازش داده و از لطافت آن لذت ببرد. او برای توجهی که به او می‌دهید بسیار خوشحال است. او خرس یک مهربان و بانمک و با پیام دوستی است که جزوی از دنیای خیالی بوده و نقشی به عنوان یک دوست مهربان را بازی خواهد کرد و یادآور کارتن زیبا و خنده‌دار برنارد است. اگر با دیدن این عروسک بامزه لبخندی به لبتان نمی‌نشیند، مطمئن باشید کودکان دورن‌تان خفته است. عروسکی که در پس آن ایده‌ای برای خلق لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز نهفته باشد، یک خلاقیت جالب در به وجد آوردن کودک درون است.
مهم‌ترین نیاز یک کودک بازی کردن است. فعالیتی که علاوه بر سرگرم کردن به رشد و پرورش استعدادهای او کمک می‌کند. تقریباً همه کودکان به بازی کردن با عروسک‌ها علاقه دارند و معمولاً عروسک مورد علاقهٔ خود را بهترین دوست می‌دانند. کودکان به اندازه‌ای عروسکشان را به خودشان نزدیک می‌دانند که تمامی احساساتشان را به او منتقل می‌کنند و همهٔ عواطف درونی خود را در وجود عروسک می‌بینند که این امر موجب درک بهتر کودک از زندگی و رشد اجتماعی او می‌شود. کودکان در هنگام بازی با عروسک انرژی‌های درونی و اضافی خود را تخلیه می‌کنند و این تفاوت عروسک با دیگر اسباب‌بازی‌های دوران کودکی است. عروسک خرس برنارد با قد ۱۹ سانتی‌متر میان عروسک‌ها در ردهٔ کوچک طبقه‌بندی می‌شود. این عروسک با وزن ۹۳ گرم از سبک‌ترین عروسک‌ها در اندازهٔ خود است. الیاف فیبرپلی‌استر آن بدون ایجاد حساسیت احساسی فوق‌العاده از نوازش یک عروسک را هدیه می‌دهد. خرس قطبی مهربان برنارد با رنگ غیرعادی خاکستری و چشمان لوچ خواب آلود و سر و پوزه بزرگ که ظاهری مهربان و بانمک به آن داده که خلاقیت سازنده را نمایان می‌سازد و با نگاهی جدید به کودک دورن انسان، شور و نشاط را برای تماشاگر عروسک به ارمغان می‌آورد.این عروسک برای ردهٔ سنی کودک تا بزرگسال مناسب بوده و به‌دلیل داشتن اشیای ریز برای خردسالان زیر سه سال استفاده از آن توصیه نمی‌شود. این عروسک با ظاهری بانمک حتی می‌تواند وسیله ای مناسب برای تزیین دکراسیون اتاق شما و حتی یک هدیه به دوستان برای نشان دادن علاقه خود به او باشد. از دیگر مزایای این عروسک قابل شستشو بودن آن است.

  راهنمای خرید اینترنتی شال زنانه مدل کشمیر کج راه طرح زرافه

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک برنارد سایز ۲


ویژگی و مشخصات عروسک برنارد سایز ۲

جنس
پولیشی
نوع سختی جنس
نرم
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
دارد
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌ها
ندارد
قابلیت پخش صدا
ندارد
قابلیت شیر خوردن
ندارد

تصاویر برای عروسک برنارد سایز ۲

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک برنارد سایز 2
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک برنارد سایز 2

برچسب های لازم برای عروسک برنارد سایز ۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک برنارد سایز ۲ |
خرید اینترنتی عروسک برنارد سایز ۲ |
مشخصات و قیمت عروسک برنارد سایز ۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک برنارد سایز ۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول