راهنمای خرید اینترنتی عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲ در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
«نیکی» (Nici) تولیدکننده‌ی عروسک در شهر (Altenkunstadt) آلمان است. این تولیدی در سال ۱۹۸۶ میلادی با کار روی عروسک‌های حیوانات کار خود را شروع کرد. با توسعه شرکت، کار روی عروسک‌های پلاشی با استفاده از بهترین مواد اولیه بصورت تخصصی مدنظر قرار گرفت. نیکی با توسعه‌ی لحظه‌به‌لحظه و طراحی‌های منحصربفرد و چشم‌نواز، در تسخیر قلب طرفدارنش از سراسر دنیا موفق بوده است. نیکی با شعار «دنیایی از دوستان» سعی در افزایش خلاقیت، ذوق و شور و نشاط در مشتریان خود دارد.
عروسک خرس نیکی از عروسک‌های پلاشی و نرم است. این عروسک با ابعاد ۱۵۰×۶۰×۷۰ میلی‌متر دارای سایز ۲ بوده که در میان عروسک‌ها در رده‌ی کوچک طبقه‌بندی می‌شود. این عروسک با وزن ۴۰ گرم از سبک‌ترین عروسک‌ها در اندازه‌ی خود است. مطمئنا این ویژگی را بایستی مدیون الیاف فیبرپلی‌استر آن بود. الیافی که بدون ایجاد حساسیت احساسی فوق‌العاده از نوازش یک عروسک را هدیه می‌دهد. عروسک نیکی قابلیت شستشو با دست و محلول آب و صابون را دارد. جهت محافظت هرچه بهتر از الیاف و حفظ فرم عروسک بهتر است با آب کمتر از ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد شسته شود. خرس با رنگ‌های قهوه‌ای و کرم ذوق و شور و نشاط را برای تماشاگر آن به ارمغان می‌آورد. با توجه به طراحی بامزه این عروسک و جلب نظر آن، خلاقیت سازنده را در نگاهی جدید به کودک درون انسان‌ها می‌توان دید. این عروسک برای رده سنی کودک تا بزرگسال مناسب بوده و به‌دلیل داشتن اشیای ریز و چشمان دکمه‌ای برای خردسالان زیر سه سال استفاده از آن توصیه نمی‌شود. این عروسک بدون بسته‌بندی است اما قابلیت کادو شدن را دارد. درسته خرس نیکی قابلیت حرکت، باز و بسته‌کردن چشم‌ها و پخش صدا را ندارد اما طراحی بامزه و پرشور آن قلب هر کسی را تسخیر خواهد کرد. پس بخود اجازه‌ی نوازش آن را دهید.

  راهنمای خرید اینترنتی برنج هاشمی کرنلو ناتس کالا - 3000 گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲


ویژگی و مشخصات عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲

جنس
پولیشی
نوع سختی جنس
نرم
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
دارد

تصاویر برای عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک خرس نیکی کد 32832 سایز 2
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک خرس نیکی کد 32832 سایز 2

برچسب های لازم برای عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲ |
خرید اینترنتی عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲ |
مشخصات و قیمت عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک خرس نیکی کد ۳۲۸۳۲ سایز ۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول