راهنمای خرید اینترنتی عروسک دکتر نفاریو سایز ۴

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک دکتر نفاریو سایز ۴دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک دکتر نفاریو سایز ۴ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک دکتر نفاریو سایز ۴

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک دکتر نفاریو سایز ۴ در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
مهمترین نیاز یک کودک بازی کردن است. فعالیتی که علاوه بر سرگرم کردن به رشد و پرورش استعدادهای او کمک می‌کند. تقریبا همه کودکان به بازی کردن با عروسک‌ها علاقه ‌دارند و معمولا عروسک مورد علاقه‌ی خود را بهترین دوست می‌دانند. کودکان به اندازه‌ای عروسک‌شان را به خودشان نزدیک می‌دانند که تمامی احساسات‌شان را به او منتقل می‌‌کنند و همه‌ی عواطف درونی خود را در وجود عروسک می‌بینند که این امر موجب درک بهتر کودک از زندگی و رشد اجتماعی او می‌شود. کودکان در هنگام بازی با عروسک انرژی‌های درونی و اضافی خود را تخلیه می‌کنند و این تفاوت عروسک با دیگر اسباب‌بازی‌های دوران کودکی است.
عروسک دکتر نفاریو از سری عروسک‌های پلاشی و نرم است. این عروسک با ارتفاع ۳۶ سانتی‌متر میان عروسک‌ها در رده‌ی بزرگ طبقه‌بندی می‌شود. عروسک دکتر نفاریو با وزن ۱۵۲ گرم از سبک‌ترین عروسک‌ها در اندازه‌ی خود است. مطمئنا این ویژگی را بایستی مدیون الیاف فیبرپلی‌استر آن بود. الیافی که بدون ایجاد حساسیت احساسی فوق‌العاده از نوازش یک عروسک را هدیه می‌دهد. این عروسک قابلیت شستشو با دست و محلول آب و صابون را دارد. جهت محافظت هرچه بهتر از الیاف و حفظ فرم عروسک بهتر است با آب کمتر از ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد شسته شود. دکتر نفاریو با عینک و یونیفرم ذوق و شور و نشاط را برای تماشاگر آن به ارمغان می‌آورد. با توجه به طراحی بامزه این عروسک و جلب نظر آن، خلاقیت سازنده را در نگاهی جدید به کودک درون انسان‌ها می‌توان دید. این عروسک برای رده‌ی سنی کودک تا بزرگسال مناسب بوده و به‌دلیل داشتن اشیای ریز و چشمان دکمه‌ای برای خردسالان زیر سه سال استفاده از آن توصیه نمی‌شود. این عروسک بدون بسته‌بندی است اما قابلیت کادو شدن را دارد. درسته دکتر نفاریو قابلیت حرکت، باز و بسته‌کردن چشم‌ها و پخش صدا را ندارد اما طراحی بامزه و پرشور آن قلب هر کسی را تسخیر خواهد کرد. پس بخود اجازه‌ی نوازش آن را دهید.

  راهنمای خرید اینترنتی بسکتبال خانواده عطااسپورت مدل مرد عنکبوتی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک دکتر نفاریو سایز ۴


ویژگی و مشخصات عروسک دکتر نفاریو سایز ۴

جنس
پولیشی
نوع سختی جنس
نرم
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
دارد
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌ها
ندارد
قابلیت پخش صدا
ندارد
قابلیت شیر خوردن
ندارد

تصاویر برای عروسک دکتر نفاریو سایز ۴

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک دکتر نفاریو سایز 4
 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک دکتر نفاریو سایز 4

برچسب های لازم برای عروسک دکتر نفاریو سایز ۴

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک دکتر نفاریو سایز ۴ |
خرید اینترنتی عروسک دکتر نفاریو سایز ۴ |
مشخصات و قیمت عروسک دکتر نفاریو سایز ۴ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک دکتر نفاریو سایز ۴ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول