راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسطدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
اگر با دیدن عروسکی بامزه لبخندی به لب‌تان نمی‌نشیند، مطمئن باشید کودکان دورن‌تان خفته است. عروسکی که در پس آن ایده‌ای برای خلق لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز نهفته باشد، یک خلاقیت جالب در به وجد آوردن کودک درون است. خرس ما همیشه منتظر نوازش است. او یک دوست خوب برای هر کسی است که بخواهد صورت خود را با تن او نوازش داده و از لطافت آن لذت ببرد. او برای شیرینی و عسلی که برایش می‌آورید، منتظر مانده و با صدای مهربان خود صحبت می‌کند. او یک خرس نیست، جزوی از دنیای خیالی بوده و نقشی به عنوان یک دوست مهربان را بازی خواهد کرد.
عروسک خرس طوسی از سری عروسک‌های پلاشی و نرم است. این عروسک با ارتفاع ۳۱ سانتی‌متر میان عروسک‌ها در رده‌ی متوسط طبقه‌بندی می‌شود. این عروسک با وزن ۲۰۰ گرم از سبک‌ترین عروسک‌ها در اندازه‌ی خود است. مطمئنا این ویژگی را بایستی مدیون الیاف فیبرپلی‌استر آن بود. الیافی که بدون ایجاد حساسیت احساسی فوق‌العاده از نوازش یک عروسک را هدیه می‌دهد. این عروسک قابلیت شستشو با دست و محلول آب و صابون را دارد. جهت محافظت هرچه بهتر از الیاف و حفظ فرم عروسک بهتر است با آب کمتر از ۳۰ درجه‌ی سانتی‌گراد شسته شود. خرس طوسی با رنگ‌های آبی و قرمز روی شال گردن و چشمان دکمه‌ای مشکی ذوق و شور و نشاط را برای تماشاگر آن به ارمغان می‌آورد. با توجه به طراحی بامزه این عروسک و جلب نظر آن، خلاقیت سازنده را در نگاهی جدید به کودک درون انسان‌ها می‌توان دید. این عروسک برای رده‌ی سنی کودک تا بزرگسال مناسب بوده و به‌دلیل داشتن اشیای ریز و چشمان دکمه‌ای برای خردسالان زیر سه سال استفاده از آن توصیه نمی‌شود. این عروسک بدون بسته‌بندی است اما قابلیت کادو شدن را دارد. درسته خرس طوسی ما قابلیت حرکت، باز و بسته‌کردن چشم‌ها و پخش صدا را ندارد اما طراحی بامزه و پرشور آن قلب هر کسی را تسخیر خواهد کرد. پس بخود اجازه‌ی نوازش آن را دهید.

  راهنمای خرید اینترنتی گلاب محلی سنتی - 1 لیتر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط


ویژگی و مشخصات عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط

تصاویر برای عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط

برچسب های لازم برای عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط |
خرید اینترنتی عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط |
مشخصات و قیمت عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک مدل خرس طوسی سایز متوسط رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول