راهنمای خرید اینترنتی عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲ در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
در سال ۱۹۷۳ میلادی آنجلو ونچورلی (Angelo Venturelli) پس از سال‌ها ساخت عروسک به‌صورت خانگی و تفریحی تصمیم به برپایی یک کارگاه ساخت عروسک پلاشی به‌صورت حرفه‌ای در مرکز شهر (Capriolo) بانام بازرگانی (Lelly) گرفت. Lelly در سری‌های گوناگون از جمله Classic Line، Licenze، SOS، Tradictional Line و Zerotre تولیدات خود را عرضه می‌نمایید. این شرکت با سری عروسک‌های SOS و Licenze توجه خود به محیط‌زیست و حفاظت از آن را بیش‌ازپیش نمایان ساخته است. سری محصولات SOS مربوط به ساخت عروسک حیواناتی است که نسل آن‌ها منقرض شده یا در خطر انقراض قرار دارند. Lelly بخشی از عواید حاصل از فروش این سری را صرف کمک به حفاظت از آن حیوان می‌کند. همچنین سری Licenze تحت لیسانس (National Geographic) اقدام به تولید عروسک حیوانات می‌کند. این عروسک‌ها جهت آموزش به کودکان و در مقیاس‌هایی متناسب با نمونه واقعی حیوانات تولید می‌شوند. به همراه این تولیدات دفترچهٔ آموزش محل زندگی، نوع رفتار و رژیم غذایی آن حیوانات نیز بصورت تصویری برای آموزش به کودکان عرضه خواهد شد.
عروسک های پلاشی شرکت Lelly دارای تائیدیه استانداردهای مؤسسات بین‌المللی مقررات ایمنی است. قابلیت شستشوی این عروسک ها حتی در ماشین لباسشویی بهترین امتیاز آن‌ها است، چراکه می‌توان اطمینان حاصل کرد که عروسک عاری از میکروب بوده و هیچ‌گونه زیانی برای کودک دلبند شما ندارد. امتیاز دیگر این‌گونه عروسک‌ها انعطاف‌پذیری و نرم بودن آن‌هاست که برای کودکان جذابیت بیشتری دارد. از دیگر برتری‌های عروسک‌های پلاشی شرکت Lelly قابلیت بازیافت آن‌ها است. قابلیت شستشو و دوام این عروسک‌ها باعث شده که بزرگ‌ترها نیز از این اسباب‌بازی‌ها برای دکوراسیون و کلکسیون استفاده کنند.
عروسک خرس پاندا از سری تولیدات «حیات وحش آسیا» این شرکت است. اندازه این عروسک کوچک یعنی در حدود یک کف دست هست. پاندا نوعی خرس است که در نواحی مرکزی و جنوب غربی چین زندگی می‌کند. پاندا به‌سادگی توسط لکه‌های سیاه‌روی گوش و دور چشم و دور بدنش قابل شناسایی است. این حیوان هرچند در راسته زیستیگوشتخوارسانان قرار دارد اما ۹۹٪ رژیم غذایی آن را گیاه بامبو تشکیل می‌دهد. پاندا امروزه فقط در چند کوهستان مرکزی چین عمدتاً در ایالت سیچوآن و در حد کمتری در شاآن‌شی و گانسو زندگی می‌کنند. پانداها زمانی در نواحی کم‌ارتفاع‌تر هم زندگی می‌کردند اما با پیشرفت زمین‌های زراعی و همزمان از بین رفتن جنگل‌ها و برخی از عوامل دیگر پانداها به مناطق مرتفع پناه آوردند.

  راهنمای خرید اینترنتی ست غذاخوری بیبی موو مدل A5502

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲


ویژگی و مشخصات عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲

تصاویر برای عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک پاندا للی کد 770777 سایز 2

برچسب های لازم برای عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲ |
خرید اینترنتی عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲ |
مشخصات و قیمت عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک پاندا للی کد ۷۷۰۷۷۷ سایز ۲ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول