راهنمای خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304 در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همانطور که موزه‌ی تنوع زیستی تهران برای آگاه‌سازی مردم، به نمایش دادن نمونه‌های مختلف جانداران می‌پردازد، شرکت (Collecta) نیز مجسمه‌های مینیاتوری جانداران موجود، جانداران در حال انقراض و جانداران منقرض شده را با جزئیات فراوان می‌سازد. این شرکت اهداف خود را بر روی تولید وسایل آموزشی، تأمین اقلام مورد نیاز کلکسیونر‌ها (به جهت جلوگیری از شکار و تاکسیدرمی جانوران) و آگاه‌سازی مردم از وجود گونه‌های مختلف متمرکز کرده است. دیرینه‌شناس بریتانیایی، (Anthony Beeson) بر روی تولیدات این شرکت نظارت داشته و مجسمه ساز امریکایی، (Deborah McDermott) نمونه‌های اولیه‌ی آن‌ها را می‌سازد.
مهمترین نیاز یک کودک بازی کردن است. فعالیتی که علاوه بر سرگرم کردن به رشد و پرورش استعدادهای کودک کمک می‌کند. تقریبا همه کودکان به بازی کردن با عروسک‌ها علاقه ‌دارند و معمولا عروسک مورد علاقه خود را بهترین دوست خود می‌دانند. کودکان به اندازه‌ای عروسک‌شان را به خودشان نزدیک می‌دانند که تمامی احساسات‌شان را به او منتقل می‌‌کنند و تمامی عواطف درونی خود را در وجود عروسک خود می‌بینند که این امر موجب درک بهتر کودک از زندگی و رشد اجتماعی او می‌شود. کودکان در هنگام بازی با عروسک انرژی‌های درونی و اضافی خود را تخلیه می‌کنند و این تفاوت عروسک با دیگر اسباب‌بازی‌های دوران کودکی است.
ماکت عروسکی Wooly Mammouth از سری تولیدات « زندگی ماقبل تاریخ » شرکت کالکتا است. ابعاد ماکت ۱۲۵×۲۳۰×۶۵۰ میلی‌متر و با رعایت جزییات نسبت به نمونه‌ی واقعی موجود ساخته شده است. سعی شده است رنگ‌آمیزی ماکت با دست و بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی جاندار باشد. این ماکت از جنس پلاستیک سخت ساخته شده که برای کلکسیونرها و همچنین مربیان آموزش علوم طبیعی به‌دلیل طول عمر بالا بسیار مناسب خواهد بود.
ماموت‌ها از رده پستانداران گیاهخوار منقرض شده و گونه‌ای فیل فسیل شده هستند که با فیل‌های امروزی نسبت دارند و در آغاز دوران چهارم زمین‌شناسی از ۴/۸ میلیون سال پیش تا ۴۵۰۰ سال پیش، بعد از انقراض دایناسورها در اروپا و شمال آسیا همانند سیبری می‌زیستند. بدن ماموت‌ها از موهای بلند پوشیده بود و عاج طویل و پیچداری داشتند. دندان‌های ماموت‌ها شبیه به دندان‌های فیل‌های امروزی به صورت مضرس و متناسب برای علفخواری و جویدن گیاهان بوده است، همچنین عاج های منحنی شکل و پیچ‌دار ماموت‌ها در حفاری زمین‌های پوشیده شده از برف و رسیدن به گیاهان مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

  راهنمای خرید اینترنتی ساختنی مدل G-100

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304


ویژگی و مشخصات عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304

جنس
پلاستیک سخت
نوع سختی جنس
سخت
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
ندارد
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌ها
ندارد
قابلیت پخش صدا
ندارد
قابلیت شیر خوردن
ندارد
ابعاد
۶۵۰ × ۲۳۰ × ۱۲۵ میلی‌متر
وزن
۶۵۵ گرم
ابعاد بسته بندی
۱۷۵۸۷ میلی‌متر
وزن بسته بندی
۶۵۷ گرم

تصاویر برای عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304

برچسب های لازم برای عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304 |
خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304 |
مشخصات و قیمت عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Wooly Mammouth 88304 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول