راهنمای خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680  طول ۸ سانتی متردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همانطور که موزه‌ی تنوع زیستی تهران برای آگاه‌سازی مردم، به نمایش دادن نمونه‌های مختلف جانداران می‌پردازد، شرکت (Collecta) نیز مجسمه‌های مینیاتوری جانداران موجود، جانداران در حال انقراض و جانداران منقرض شده را با جزئیات فراوان می‌سازد. این شرکت اهداف خود را بر روی تولید وسایل آموزشی، تأمین اقلام مورد نیاز کلکسیونر‌ها (به جهت جلوگیری از شکار و تاکسیدرمی جانوران) و آگاه‌سازی مردم از وجود گونه‌های مختلف متمرکز کرده است. دیرینه‌شناس بریتانیایی، (Anthony Beeson) بر روی تولیدات این شرکت نظارت داشته و مجسمه ساز امریکایی، (Deborah McDermott) نمونه‌های اولیه‌ی آن‌ها را می‌سازد. مهمترین نیاز یک کودک بازی کردن است. فعالیتی که علاوه بر سرگرم کردن به رشد و پرورش استعدادهای کودک کمک می‌کند. تقریبا همه کودکان به بازی کردن با عروسک‌ها علاقه ‌دارند و معمولا عروسک مورد علاقه خود را بهترین دوست خود می‌دانند. کودکان به اندازه‌ای عروسک‌شان را به خودشان نزدیک می‌دانند که تمامی احساسات‌شان را به او منتقل می‌‌کنند و تمامی عواطف درونی خود را در وجود عروسک خود می‌بینند که این امر موجب درک بهتر کودک از زندگی و رشد اجتماعی او می‌شود. کودکان در هنگام بازی با عروسک انرژی‌های درونی و اضافی خود را تخلیه می‌کنند و این تفاوت عروسک با دیگر اسباب‌بازی‌های دوران کودکی است. ماکت عروسکی Leatherback Sea Turtle از سری تولیدات « حیات وحش دریا » شرکت کالکتا است. ابعاد ماکت ۸۱×۷۰×۲۰ میلی‌متر و با رعایت جزییات نسبت به نمونه‌ی واقعی موجود ساخته شده است. سعی شده است رنگ‌آمیزی ماکت با دست و بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی جاندار باشد. این ماکت از جنس پلاستیک سخت ساخته شده که برای کلکسیونرها و همچنین مربیان آموزش علوم طبیعی به‌دلیل طول عمر بالا بسیار مناسب خواهد بود. لاک‌پشت چرمی یا لاک‌پشت پوستی چرمین، بزرگ‌ترین گونه لاک‌پشت‌های دریایی و پس از سه گونه سوسمار چهارمین خزنده بزرگ زنده در جهان است و به‌شدت درخطر نابودی قرار دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی کیف لوازم آرایش زنانه مدل Love کد 7

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر


ویژگی و مشخصات عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر

جنس
پلاستیک سخت
نوع سختی جنس
سخت
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
ندارد
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌ها
ندارد
قابلیت پخش صدا
ندارد
قابلیت شیر خوردن
ندارد

تصاویر برای عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680  طول 8 سانتی متر

برچسب های لازم برای عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر |
خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر |
مشخصات و قیمت عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Sea Turtle 88680 طول ۸ سانتی متر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول