راهنمای خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک کالکتا  مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متردیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
ماکت عروسکی Thoroughbred Mare Bay از سری تولیدات « زندگی اسب » شرکت کالکتا است. این ماکت با ابعاد ۱۷۰×۶۰×۲۸۰ میلی‌متر با رعایت جزییات نسبت به نمونه‌ی واقعی موجود ساخته شده است. سعی شده است رنگ‌آمیزی ماکت با دست و بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی جاندار باشد. این ماکت از جنس پلاستیک سخت ساخته شده که برای کلکسیونرها و همچنین مربیان آموزش علوم طبیعی به‌دلیل طول عمر بالا بسیار مناسب خواهد بود. تروبرد نژادی از اسب است که بیشتر برای کاربرد از آن در مسابقات سوارکاری شناخته‌شده است. هرچند واژه تروبرد هرازگاهی برای هر نژاد خالصی از اسب استفاده می‌شود، ولی از دید علمی وابسته به نژاد تروبرد است. تروبرد نژادی خونگرم است و به بی‌پروایی، سرعت و چابکی نامدار است. نژاد تروبرد نخستین بار در سده ۱۷ و ۱۸ در انگلستان به وجود آمد، هنگامی‌که ماده‌های بومی با نرهای عرب وارداتی کشیده شدند. شجره نامه تمام تروبردهای مدرن به سه نر که در سده های ۱۶ و ۱۷ به انگلستان وارد شدند و ۷۴ مادیان انگلیسی و شرقی (عرب یا بارب) برمی گردد. در طول سده ۱۷ و ۱۸ تروبرد در همه جهان پخش شدند، در طول سده ۱۸ وارد دیگر نقاط اروپا، استرالیا، ژاپن و آفریقای جنوبی و در سال ۱۷۳۰ وارد آمریکا شدند. میلیون‌ها تروبرد در حال حاضر در جهان وجود دارد و سالیانه نزدیک به ۱۱۸۰۰۰ کره در دنیا ثبت می‌گردند. تروبرد بیشتر در کورس استفاده می‌شود ولی در سایر رشته‌ها مثل پرش، درساژ، چوگان، زیبایی و شکار نیز استفاده می‌گردد. آن‌ها همچنین با سایر نژادها جهت ایجاد نژاد جدید یا بهبود نژادهای موجود در آمیخته‌اند و در شکل گیری نژادهای مهمی چون کوارتر امروزی، استانداردبرد، آنگلوعرب و نژادهای خونگرم دیگر نقش بسزایی داشته‌اند. اسب‌های کورسی تروبرد بیشترین فشار ممکن را تحمل می‌کنند که منجر به میزان بالای حادثه و مشکلات جسمی نیز در آن‌ها می‌گردد. مسابقات کورس بیشترین میزان مرگ و میر را در بین ورزش‌های مربوط به انسان و حیوان دارد. تروبردها مستعد سایر مشکلات جسمی نظیر خونریزی از ریه، نازایی و قلب و سم کوچک می‌باشند. نظریه‌های زیادی در مورد علت میزان بالای حادثه‌ها و مشکلات جسمی در نژاد تروبرد وجود دارد و تحقیقات جهت اصلاح و کاهش آن‌ها ادامه دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی فشار شکن آب پاندا کد 002

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر


ویژگی و مشخصات عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر

جنس
پلاستیک سخت
نوع سختی جنس
سخت
رده سنی
کودک
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
ندارد
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌ها
ندارد
قابلیت پخش صدا
ندارد
قابلیت شیر خوردن
ندارد
وزن
۶۴۰ گرم
ابعاد بسته بندی
۱۷۵۸۷ میلی‌متر
وزن بسته بندی
۶۹۰ گرم
سایر توضیحات
– با مقیاس ۱:۱۲ نسبت به نمونه واقعی

تصاویر برای عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کالکتا  مدل Horse 89578 طول 28 سانتی متر

برچسب های لازم برای عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر |
خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر |
مشخصات و قیمت عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک کالکتا مدل Horse 89578 طول ۲۸ سانتی متر رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول