راهنمای خرید اینترنتی عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱

راهنمای  خرید اینترنتی عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱ توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسباب بازی, اسباب بازی، کودک و نوزاد, سرگرمی و آموزشی, عروسک, عروسک و مدل | راهنمای خرید

صفحه اصلی/

اسباب بازی، کودک و نوزاد/سرگرمی و آموزشی/اسباب بازی/عروسک و مدل/عروسک/

 

نقد و بررسی عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱

محصول مورد نظر شما یعنی عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱ در برند عروسک می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
همانطور که موزه‌ی تنوع زیستی تهران برای آگاه‌سازی مردم، به نمایش دادن نمونه‌های مختلف جانداران می‌پردازد، شرکت (Collecta) نیز مجسمه‌های مینیاتوری جانداران موجود، جانداران در حال انقراض و جانداران منقرض شده را با جزئیات فراوان می‌سازد. این شرکت اهداف خود را بر روی تولید وسایل آموزشی، تأمین اقلام مورد نیاز کلکسیونر‌ها (به جهت جلوگیری از شکار و تاکسیدرمی جانوران) و آگاه‌سازی مردم از وجود گونه‌های مختلف متمرکز کرده است. دیرینه‌شناس بریتانیایی، (Anthony Beeson) بر روی تولیدات این شرکت نظارت داشته و مجسمه ساز امریکایی، (Deborah McDermott) نمونه‌های اولیه‌ی آن‌ها را می‌سازد. مهمترین نیاز یک کودک بازی کردن است. فعالیتی که علاوه بر سرگرم کردن به رشد و پرورش استعدادهای کودک کمک می‌کند. تقریبا همه کودکان به بازی کردن با عروسک‌ها علاقه ‌دارند و معمولا عروسک مورد علاقه خود را بهترین دوست خود می‌دانند. کودکان به اندازه‌ای عروسک‌شان را به خودشان نزدیک می‌دانند که تمامی احساسات‌شان را به او منتقل می‌‌کنند و تمامی عواطف درونی خود را در وجود عروسک خود می‌بینند که این امر موجب درک بهتر کودک از زندگی و رشد اجتماعی او می‌شود. کودکان در هنگام بازی با عروسک انرژی‌های درونی و اضافی خود را تخلیه می‌کنند و این تفاوت عروسک با دیگر اسباب‌بازی‌های دوران کودکی است. ماکت عروسکی Thoroughbred foal Standing – Chestnut از سری تولیدات « زندگی اسب » شرکت کالکتا است. ابعاد ماکت ۹۵×۳۰×۶۸ میلی‌متر و با رعایت جزییات نسبت به نمونه‌ی واقعی موجود ساخته شده است. سعی شده است رنگ‌آمیزی ماکت با دست و بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی جاندار باشد. این ماکت از جنس پلاستیک سخت ساخته شده که برای کلکسیونرها و همچنین مربیان آموزش علوم طبیعی به‌دلیل طول عمر بالا بسیار مناسب خواهد بود. اندام‌های اسب به‌گونه‌ای است که به آن اجازه می‌دهد بی‌درنگ سرعتش را در برابر درندگان بالا برد. اسب توان بالایی در نگه‌داشتن تعادلش در هنگام دویدن دارد، همچنین می‌تواند بی‌درنگ خود را آمادهٔ نبرد یا گریز از دشمن کند. اسب‌ها می‌توانند به‌صورت ایستاده یا نشسته بخوابند. دوران بارداری اسب ماده (مادیان) نزدیک به یازده ماه است. نوزاد اسب که کره نام دارد اندکی پس‌ازآنکه به دنیا آمد می‌تواند روی پاهایش بایستد و بدود. بیشتر اسب‌های رام در میانهٔ دو تا چهارسالگی زیر زین یا مهار (برای درشکه) تمرین می‌بینند. اسب در پنج‌سالگی کاملاً بالغ می‌شود و می‌تواند میان ۲۵ تا ۳۰ سال نیز عمر کند. نژاد اسب بسته به خوی جانور، دارای سه دستهٔ شایان است: اسب‌های سرزنده یا «پُرحرارت» که می‌توانند در سرعت‌های بالا داشته باشند، اسب «خونسرد» مانند اسب‌های بارکشی و پونی که برای کار سنگین و سرعت کم مناسب‌اند، و «اسب‌های خونگرم» که از آمیختن دو نژاد دیگر به‌دست‌آمده‌اند که برای سواری‌های باهدف ویژه آموزش می‌بیند و در اروپا معمول هستند. امروزه بیش از ۳۰۰ گونه اسب در جهان وجود دارد که هرکدام برای هدف ویژه‌ای پرورش می‌یابند. اسب‌های ریشه‌دار بیشتر برای مسابقه کاربرد دارند، نیز برای رشته‌های دیگر سواری مانند نشان دادن پریدن، مسابقات ترکیبی و چوگان پرورش می‌یابند.

  راهنمای خرید اینترنتی جوراب مردانه تاهنگان مدل مرکب کد 08

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱


ویژگی و مشخصات عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱

جنس
پلاستیک سخت
نوع سختی جنس
سخت
قابلیت حرکت
ندارد
قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی
ندارد
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌ها
ندارد
قابلیت پخش صدا
ندارد

تصاویر برای عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد 88671 سایز 1

برچسب های لازم برای عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱ |
خرید اینترنتی عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱ |
مشخصات و قیمت عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱ |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عروسک کره اسب شاه بلوط کالکتا کد ۸۸۶۷۱ سایز ۱ رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول