راهنمای خرید اینترنتی عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم

راهنمای  خرید اینترنتی عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرمدیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

خوراکی های بومی محلی, صبحانه محلی, عسل محلی, محصولات بومی و محلی | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
محصولات بومی و محلی/خوراکی های بومی محلی/صبحانه محلی/عسل محلی/

 

نقد و بررسی عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم

محصول مورد نظر شما یعنی عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم در برند عسل محلی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
عسل ارگانیک خام رس بسته چند گیاه بدون تغذیه کوهستان پلنگا که ارائه گردیده است ، درمنطقه ای کوهستانی که زنبور در طول سال هیچ گونه تغذیه دستی دریافت ننموده است و شرایط زیستی مانند زنبور وحشی فراهم گردیده تا زنبور ها فقط شهد خالص گل های وحشی و دارویی رو جمع آوری کنند تا محصولی با کیفیت ودارویی وبا طعم خوب ارائه گردد. یکی از معیارهای تشخیص کیفیت عسل آنالیز آزمایشگاهی در آزمایشگاههای معتبر در کشور می باشدکه نتیجه آنالیز آزمایشگاهی همراه محصول ارائه می گردد. معیار مهم برای تشخیص عسل پرولین و ساکارز هست که این عسل خام دیابتی دارای ساکارز ۱.۶ و پرولین ۷۱۶ که نشان از کیفیت بسیار بالا میباشد. بالحاظ به تنوع انواع قندهای عسل ساکارز که قند شکر بوده ومیزان استاندارد ان در طبیعت نیز یافت می گردد درحد ۱.۶ میباشد از مشخصه های محصول می باشد. با لحاظ به اینکه بسته بندی عسل در ظروف شیشه ای باعث حفظ کیفیت و حفظ ارگانیک بودن میگردد محصول در ظروف شیشه ای بسته بندی گردیده است. با توجه به اینکه عسل خام بعد از جدا سازی از حجره های مومی بعد از مدتی کریستالیزه (نیمه جامد) وشیری رنگ کاراملی میگردد که یکی از معیارهای تشخیص عسل مرغوب در کشورهای اروپایی بوده ، که حرارت هرچند باعث برگشت ظاهر ورنگ اولیه عسل گردیده ولی باعث از دست رفتن خواص عسل که برای حفظ کیفیت و آنزیمها و دیاستاز عسل که به حرارت حساس بوده و مصرف عسل خام باعث ریزش چربیهای اطراف قلب گردیده که محصول ارائه گردیده کاملا بصورت خام می باشد. محل اسقرار زنبورستان در منطقه ای کوهستانی با تعدد زیاد گلهای کوهستانی وفاقد کشاورزی صنعتی که با لحاظ به اینکه سموم نباتی جهت استفاده کشاورزی باعث آلودگی عسل گردیده واز طرفی جهت مداوای زنبوران از مواد کاملا ارگانیک استفاده گردیده ، و بنابراین محصول ارائه گردیده کاملا عاری از سموم نباتی وصنعتی میباشد. برای اطمینان و اگاهی بخشی دارای تائید عدم سموم از آزمایشگاه نیز همراه محصول ارائه گردیده است. محصول تولیدی کاملا باکیفیت بدون واسطه وعرضه بصورت مستقیم از زنبوردار میباشد.

  راهنمای خرید اینترنتی آلو بخارا نیشابور -1کیلوگرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم


ویژگی و مشخصات عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم

تصاویر برای عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم

 خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عسل ارگانیک رس بسته پلنگا - 250 گرم

برچسب های لازم برای عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم |
خرید اینترنتی عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم |
مشخصات و قیمت عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عسل ارگانیک رس بسته پلنگا – ۲۵۰ گرم رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول