راهنمای خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G120

راهنمای  خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G120دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G120 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

این محصول به صورت زیر طبقه بندی شده است :

اسکی و تجهیزات اسکی, تجهیزات جانبی اسکی, لوازم ورزشی, ورزش و سفر | معرفی محصولات و راهنمای خرید

صفحه اصلی/
ورزش و سفر/لوازم ورزشی/اسکی و تجهیزات اسکی/تجهیزات جانبی اسکی/

 

نقد و بررسی عینک اسکی مدل WEDZE G120

محصول مورد نظر شما یعنی عینک اسکی مدل WEDZE G120 در برند تجهیزات جانبی اسکی می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .
از آنجا که همه می دانیم اشعه ماوراء بنفش برای چشم های مان مضر است ،این عینک دارای قابلیت مقاوم در برابر نور ماورا بنفش خورشید می باشد. با این خصوصیت، تمام ماسک های اسکی ما مطابق با استاندارد EN 174 در برابر اشعه ماوراء بنفش ۱۰۰٪ مؤثر هستند. در واقع به عنوان یک لایه محافظتی برای چشم های تان می باشند. این ماسک بهترین راه برای محافظت است؛ زیرا از عبور اشعه UV و بازتاب جلوگیری می کند.
همانطور که در مشخصات کالا هم آمده، این عینک اسکی دارای خصوصیتی به مه شکن است. یعنی پوششی در بخش داخلی لنز عینک وجود دارد که از مه گرفتگی جلوگیری می کند. البته بعضی از این پوشش‌ها تداوم بیشتری نسبت به بقیه دارند. این ویژگی باعث از بین رفتن کامل مه گرفتگی نمی‌شود، بلکه فقط در برابر آن مقاوم‌تر می‌گردد. در استفاده از این عینک‌ها باید از تمیز کردن داخل عینک خودداری کنید، زیرا این پوشش را از بین می‌برد. ولی چنانچه نیاز دارید که داخل عینک را تمیز کنید، با استفاده از یک پارچه بدون پرز به آهستگی به آن ضربه بزنید و پارچه را روی آن نمالید. همچنین نحوه نگهداری عینک اسکی با پوشش ضد مه را از بروشور دستورالعمل کارخانه آن بخوانید.
مورد جالب بعدی که در رابطه با این عینک اشاره کردیم، قاب تنفسی است. منظور از قاب تنفسی یا تهویه هوا در عینک‌اسکی‌ G120 یعنی عینک در قاب خود منافذ تهویه هوا دارد تا هوا بتواند درون عینک جریان پیدا کند و از ورود برف جلوگیری کند. این امر باعث کاهش تعریق و خشک و تمیز ماندن داخل عینک می‌گردد. ولی با این وجود فن‌های تهویه هوا که در عینک تعبیه شده است، فقط در هنگام حرکت عمل می‌کند. یعنی اگر به هر دلیلی از حرکت بایستید، امکان بخار کردن عینک وجود دارد.

  راهنمای خرید اینترنتی ماگ ترمه طراحان ایده مدل قایق ها کد cfp424 به همراه زیرلیوانی

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک اسکی مدل WEDZE G120


ویژگی و مشخصات عینک اسکی مدل WEDZE G120

تصاویر برای عینک اسکی مدل WEDZE G120

برچسب های لازم برای عینک اسکی مدل WEDZE G120

خرید اینترنتی با تخفیف ویژه عینک اسکی مدل WEDZE G120 |
خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G120 |
مشخصات و قیمت عینک اسکی مدل WEDZE G120 |

 

اگر پستی که در مورد راهنمای خرید اینترنتی عینک اسکی مدل WEDZE G120 رو پسندید برای دیدن جزئیان بیشتر به لینک محصول مراجعه بفرمایید.

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول خرید محصول